Alverde - Čistící pěna pro citlivou pleť s hedvábím

by - 22:02

Dneska bych vám ráda představila tuhle čistící pěnu od Alverde. Používám ji už více než půl roku a jsem s ní maximálně spokojená. Podle názvu je určena na citlivou pleť a očištění obličeje je s ní velmi šetrné.
Pěnu nepoužívám běžně každý den, pouze k odlíčení ve sprše a poté vždy dočistím Biodermou nebo jinou čistící vodou (když jsem moc líná, tak jen obličej namažu, protože pěna čistí velmi dobře a tamponek po dočištení je prakticky čistý). 
Oficiální popis:
Zbavuje citlivou pleť od make-upu, líčidel a nadbytečného kožního tuku. Měkká pěna s hodnotnými hedvábnými proteiny, rostlinným glycerinem, arganem a jojobovým oleje a shorea máslem jemně čistí pleť a připravuje ji pro následnou péči. 

S popiskem souhlasím, odlíčí velmi dobře, je jemná a příjemná, nikdy jsem po ní neměla zarudlý nebo podrážděný obličej. Má jemnou parfemaci, nic co by mi na obličeji vadilo. Po použití je ale potřeba pleť opravdu dobře opláchnout, několikrát, protože pokud ji dostatečně neomyjete, bude trošku lepkavá.
Pěna má pumpičkový dávkovač a na očištění mi stačí většinou jedno pumpnutí. Jak jsem už říkala, používám ji více než půl roku (sice ne každý den) a lahvička je pořád prakticky plná. Balení je plastové, klasicky "alverdovské" a praktické.
Pěna obsahuje 150 ml produktu a koupíte ji v drogeriích DM. Přesnou cenu už si nepamatuju, ale myslím, že to bylo 80 Kč -100 Kč, více určitě ne. 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)