Dermacol - Magnum Maximum Volume Mascara

by - 15:31

Dnešní článek bude o mé nejnovější řasence, kterou jsem si pořídila tak před měsícem. Byla v jedno z vánočních balíčků Dermacolu, společně se zpevňujícím gelem na břicho, a já na tento balíček natrefila v Rossmannovi ve výprodeji za 149 Kč. 
Dermacol Magnum Maximum Volume Mascara je řasenka, která slibuje zvětšení objemu řas. Zkouším ji už delší dobu a pořád nevím, jestli ji mám ráda, nebo ne. Ale vezmeme to pěkně popořadě.
Začala bych obalem, ten se mi líbí, je černý, trošku do stříbrna a vcelku elegantní. Řasenka má 9 ml a klasický kartáček. K jejím kladům určitě patří to, že se nerozmazává, neobtiskává, neopadává a jde dobře odlíčit, jo a nesmrdí :). 

Oficiální popis od Dermacolu:
Hedvábné proteiny a speciální pigmenty přirozeně prodlužují a zvětšují objem řas, dodávají jim lesk a zcela nový vzhled. Účinné složení vitaminu E a speciálních rostlinných výtažků řasy posiluje a regeneruje.
Díky speciálně vyvinutému kartáčku hmota řasy dokonale obalí a uhladí, precizně oddělí a vytvoří tak hladký povrch bez hrudek!
Oftalmologicky testováno!

Kartáček je super, to určitě ano. Nabere tak akorát řasenky a řasy hezky pročeše Ale to, co řasenka slibuje na mě zase tak moc nefunguje. Nějaký extra objem stále nevidím a co jsem si všimla, tak alespoň moje řasy rozhodně nenatočí. Používám k ní tedy kleštičky a pak už vypadá lépe. Pořád z ní mám smíšené pocity – čekala jsem objem, ale ten nikde, řasy sice nevypadají špatně, ale není to nic extra a znovu bych si ji nekoupila.

V drogerii stojí 199 Kč, ale určitě se tam za tu cenu dají sehnat mnohem lepší řasenky. Mojí favoritkou je stále Maybelline Colossal Volume Express a nejspíš ji jen tak něco nepřekoná. Řasenka je hodně individuální záležitost, takže to, že pro mne není nic extra neznamená, že je špatná, mně prostě nesedla. Určitě ji dopoužívám, ale odvařená nejsem.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)