Essence - Stay With Me lesky na rty

by - 14:04


Lesky na rty už moc nepoužívám, spíše jsem si poslední dobou oblíbila rtěnky. Jediné lesky, které teď ve své sbírce mám jsou tyto Stay with Me od Essence. Vlastním tři odstíny, protože jsou jednoduše skvělé a zejména v létě je používám nejčastěji.
Od vrchu dolů: 03 Candy bar, I like Cotton Candy???, 02 My favourite Milkshake

Lesky vlastním ve třech odstínech. Jako první jsem si pořídila odstín 02 My favourite Milkshake, který jsem si naprosto zamilovala a chvíli na to k němu přihodila i 03 Candy bar, poté jsem v loňských výprodejích před  změnou sortimentu ulovila třetí fialkový lesk za směšnou cenu. Bohužel lesky měly napsaný odstín pouze na nalepené cedulce a ty já hned vyhazuji, takže si nejsem jistá, jak se třetí lesk jmenuje (I like cotton candy?), nicméně už stejně koupit nejde.
My favourite Milkshake je jemně růžová barva, která na rtech působí přirozeně, jemně se leskne a dodá obličeji svěží vzhled. Hodí se ke všemu a já ji používám asi nejčastěji























Candy bar je o něco výraznější barvička, i když to na fotce není tak patrné. Je spíše do oranžova a hodí se k  jemnému líčení očí. Dodá obličeji šmrnc a já z ní cítím radost a svěžest, v létě je to můj favorit.
Poslední lesk má jemně fialkovou barvu, která je na rtech hodně zajímavá. Není to žádná divočina, ale určitě se nehodí ke všemu. Musím na ni mít náladu, ale když už po ni sáhnu, efekt stojí za to.
Všechny lesky mají stejný, vcelku netradiční, aplikátor, Chvilku mi trvalo, než jsem se s ním naučila zacházet a nerozpatlala si lesk po celém obličeji, ale už v tom mám cvik. 

Co se lesků celkově týče, všechny moc pěkně voní (a chutnají) a na rtech jsou příjemné. Lehce lepí, ale není to nic hrozného. Vydrží poměrně dlouho, a i když už po čase na rtech nemáte většinu lesku, rty zůstanou lehce tónované pořád. A abych nezapomněla, neobsahují třpytky, což oceňuji asi nejvíce, a lesk taky není nic extra přehnaného, nemám ráda takové ty přehnaně lesklé lesky, jestli to dává smysl :))
Zleva: My favourite Milkshake, Candy Bar, I like Cotton Candy???

Lesky mají 4 ml a jsou v pevné sklenění lahvičce. Fialkový jsem pořídila ve výprodeji za 29,90 Kč, ostatní seženete celkem v 6 odstínech za 54,90 Kč. Za sebe určitě doporučuji! 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)