Kleenex balsam: smoothing nose & lip balm

by - 17:12


V dnešním článku bych Vám ráda představil mého zimního (no vlastně i letního) zachránce. Jedná se o balzám na noc a rty od Kleenexu. Abych pravdu řekla, na rty mi moc příjemný není, za to na odřený nebo omrzlý noc je přímo geniální.

Balzám se prodává v kelímku, což by mi v případě, že bych ho používala i na rty možná trochu vadilo, nicméně když si s ním chci namazat nos, tak mi kelímek přijde praktičtější než tuba.
Kelímek má obsah 12 g, kupovala jsem ho někdy o prázdninách, používám ho poměrně často a vzhledem k tomu, že je poměrně tuhý, není skoro vidět, že by ho ubylo. Konzistence je ale zároveň jedna z věcí, které mi na tomto balzámu vadí. Musíte zkrátka trošku zabrat, než máte na prstu dostatečné množství. Další věc, která mi není zrovna příjemná je vůně. Nedokážu to k ničemu přirovnat, ale nic moc příjemného (zvlášť když si to mažete rovnou pod nos) to není.
Tohle všechno mu ale dokážu odpustit, protože na můj nos opravdu funguje a já bez něj teď přes zimu nedám ani ránu. Navíc myslím, že ho využiju i v létě, protože mě trápí alergie a z nosu mi teče skoro pořád.
Jak už jsem říkala, balzám jsem kupovala někdy o prázdninách v drogerii Schlecker (dnes již Teta) a stál okolo 50 Kč.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)