Lush Bubblegum peeling na rty

by - 18:10

Kdyby se mě někdy někdo ptal, jaký kousek z mé kosmetické sbírky je ten nejchutnější, tak o vítězi mám jasno. Lush Bubblegum by vyhrál na celé čáře. Asi není třeba jej nějak zvlášť představovat, protože tenhle voňavý pomocník je jeden z nejznámějších Lush výrobků.

Pokud o něm přeci jen někdo ještě neslyšel, jedná se o cukrový peeling na rty s příchutí (a vůní!) žvýkačky. 
Oficiální popis Lushe:
Díky našim pohádkovým scrubíkům na rty budou vaše hubičky úplně slaďounké. Po tomhle vám budou rty vonět jako náš nejprodávanější sprchový gel Snow Fairy. Bubblegum s obsahem exfoliačního pískového cukru a naší úžasnou veganskou příchutí jemně obrousí hrubou kůžičku, a rty po něm budete mít hebounké, přímo k nakousnutí. Jednoduše si s ním přetřete pusu, když si říká o něco sladkého. 
A s popisem od Lush musím jen souhlasit. Nejen že opravdu božsky voní, dokonce tak i chutná a plní své poslání na jedničku. V zimě mě opravdu dost trápí popraskané rty. Přesto, že bez balzámu nedám ani ránu a pusu mažu každou chvíli, tak jako tak se oloupaným rtům nevyhnu. Rozhodně to nevypadá pěkně a pokud si chci nanést rtěnku, musím kůžičku nejprve něčím odstranit.
Dříve jsem vždy ráno rty přetřela ručníkem, což sice funguje, ale pokud mám rty popraskané hodně, moc příjemné to není. Proto jsem si letos k Vánocům přála tento scrub a musím říct, že jsem spokojená. Rty jsou po něm krásně hebké a ještě si vždy pochutnám :). 
Kalíšek obsahuje 25 ml produktu a stojí 230 Kč. Pokud, stejně jako já, nejste z Prahy a nemáte tudíž do Lushe cestu, dá se objednat z oficiálních internetových stránek. Nicméně mají docela vysoké poštovné (asi 150 Kč) a to se mi tedy platit nechtělo. Počkala jsem si na jejich pravidelnou akci, kdy po zadání kódu do objednávky vám není účtování poštovné, a až potom objednala. 
Scrub se vyráběl ještě s příchutí popcornu, ale teď jsem ho na stránkách nenašla a místo něj je tam nějaký s mátou a čokoládou. Za sebe ho určitě doporučuji a každý, komu jsem dala přivonět, mi ho chtěl sníst :)


You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)