Má sbírka Maybelline Color Tattoo

by - 23:08

Dnes bych se s vámi ráda podělila o svojí sbírku stínů Color Tattoo od Maybelline. Vlastním je v pěti odstínech, tedy prakticky všechny, které jsou u nás dostupné. Přesto že se jedná o stejné výrobky, každý je trošku jiný, a já bych se s vámi ráda podělila o své postřehy.
Stíny vlastním v odstínech 05 Eternal Gold, 35 On and On Bronze, 50 Eternal Silver, 20 Turquoise Forever a 15 Endless Purple. Všechno jsou to nádherné barvy, které jsem si zamilovala a používám je velmi často ať už jako stín, nebo linku.
Podle obrázku je asi jasně vidět, který odstín mám nejdéle. Jedná se o zlaté Color Tattoo, ty mám už více něž půl roku a kupovala jsem je zároveň s tyrkysovými. Poté jsem neodolala fialkovým, stříbrným no a když už jsem měla jednou slevu do Rossmanna, koupila jsem si i ty bronzové. 

Koupí stínů rozhodně neprohloupíte. Jedná se o krémové oční stíny, které slibují přesně to, co umí - chovají se jako by byly na víčku vytetované a vydrží cokoliv celý den přesně tak, jak je nanesete (vyzkoušeno v polních podmínkách).

 Zvláštní na nich je fakt, že každá barva má trošku jinou konzistenci. Nejlépe se nanášejí bronzové stíny, nádherně se rozetřou, na víčku vypadají přirozeně a je to jasná volna, pokud ráno nestíháte. Stříbrné jsou na tom prakticky stejně jako ty bronzové. Co se fialkové týče, přijde mi taková jakoby sušší, než ostatní a není tak třpytivá a také tolik nekryje v první vrstvě. Je potřeba ji nanášet opatrněji a ne vždy se vám podaří druhou  vrstvu přidat, aniž byste tu první rozpatlaly a "sešoulali". Tyrkysové a zlaté jsou zase trošku jiné. Ty tyrkysové se blíží bronzovým a konzistence je takřka normální, ale u zlatých mám problém s tím, že mi jakoby dělají hrudky. Nebo spíš kousky zlaté barvy, kterou už nerozetřete a na víčku to nevypadá pěkně. Je proto potřeba nanášet opatrně, v tenčí vrstvě a raději přidat. A další problém, který s nimi mám a trošku jim ubírá na kráse je fakt, že občas jakoby lehce opadají pod oko, ne že by se sloupaly, ale spíš odpadne ten třpyt z nich.

Eternal Gold, Eternal Silver, Turquoise Forever, On and On Bronze a Endless Purple (zleva)

 Mým nejoblíbenějším je tedy bronzový odstín On and On Bronze a to hlavně svou nádhernou konzistencí a tím, jak na víčko přilne jakoby nic. Nicméně všechny mám ráda i přes jejich chybičky a nedám na ně dopustit. Jejich největší plusy jsou mega výdrž, neslévají se do vráse, ani se nehnou, dají se použít jako podklad, linka či stín a jsou nádherně pigmentované. Ještě bych ráda zmínila, čím tyto stíny nanáším. Používám buď prsty, nebo štětec na oční stíny z umělých vláken od Essence, který stojí asi 40 Kč a na tyhle stíny mi maximálně vyhovuje.

Stíny jsou ve skleněné a bytelné skleničce s plastovým víčkem a mají 4 g. Je velká škoda, že se k nám dostalo prozatím jen 6 odstínů, určitě bych si pořídila i jiné. V drogeriích stojí 139 Kč. Já je kupovala v akci za 99 Kč a 119 Kč. V Rossmannech je každou chvíli nějaká akce, takže je dobré si na ně počkat.

You May Also Like

3 komentářů

  1. ahoj, já mám jen dva odstíny, ten hnědý a potom modrý, jen mám trochu problém s vyndáváním z kelímku.. mám delší nehty a dělá mi to trochu problém.
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dlouhé nehty na to nejsou zrovna ideální, tak zkus nějaký pevnější syntetický štětec, nebo chlupáče, i s těmi jsem se to naučila a vyhovuje mi to :)

      Vymazat
  2. Ahoj, já mám ten bronzový odstín a teď i růžový. To, že se ti špatně nanáší fialkové a nedrží tak jako ty ostatní je tím, že budou strané nebo už i prošlé. Jak mám ty bronzové dlouho, tak už taky sesychají a růžové, které mám chvilku se nanášejí mnohem líp.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)