Nivea Visage Pure and Natural - zklidňující denní krém

by - 15:08

Poslední dobou se mi zbláznil obličej a z mastného se najednou stal skoro normální, místy až suchý, a všechny krémy, které jsem doma měla, najednou byly naprosto k ničemu. Hledala jsem nějaký na suchou pleť a sáhla právě po tomto od Nivea
Oficiálně jde tedy o zklidňující denní krém pro suchou/citlivou pleť.  Měl by obsahovat bio arganinový olej a bio heřmánek. Má spíše takovou krémovo-gelovou konzistenci, dobře se roztírá, rychle vsakuje a dobře hydratuje. Parfemace mi přijde taková klasicky "niveovská", nic výrazného. Používám ho na celý obličej a pokud mám někde sušší místa, kombinuju ho ještě s dětským krémem proti mrazu a větru.

Podle oficiálního popisu je krém bez parabenů, silikonů, barviv a minerálních olejů. Měl by podporovat přirozenou rovnováhu hydratace pleti a zanechávat pleť jemnou. S tím určitě souhlasím, protože hydratuje dobře a pleť je po aplikaci jemná a nějak zvlášť se neleskne. 
Balení je skleněné, bytelné a celkově se mi líbí, jen pokud si ho hodláte brát s sebou, trošku se pronese :). Obsahuje 50 ml produktu.

Celkově bych krém hodnotila jako moc příjemný a určitě bych si ho pořídila znovu. Koupila jsem ho v drogerii Rossmann za 99 Kč, normálně stojí něco okolo 130 Kč. 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Na tenhle krém jsem už kdysi četla mnoho kladných recenzí. Super, že i v drogerii se najde něco dobrého, co není jen takové placebo.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá skvelo, asi ho vyskúšam :) Krásna recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá velmi příjemně. Taky si někdy říkám, že mám náladovou pleť. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)