Peeling Freeman vs. Synergen

by - 11:32

Dnes pro vás mám srovnání dvou peelingů na obličej. Jedná se o levnější Synergen (Rossmann) a dražší a známější meruňkový peeling od značky Freeman. Oba jsem již prakticky dopotřebovala, a tak můžu s klidem napsat svůj názor.
Začnu peelingem od značky Freeman. Koupila jsem si meruňkový a jednoznačně musím říct, že je to ten nejlepší peeling na obličej, jaký jsem kdy vyzkoušela. Má hutnou, krémovou konzistenci a kousky v něm jsou jemné, nepodřou vám obličej, ale přesto udělají přesně to, co mají. 
Peeling také příjemně voní, není to nic výrazného, jen jemná parfemace a pleť je po něm krásně hebká. Nikdy jsem po něm neměla obličej nějak zarudlý ani podrážděný. Používám ho tak 2-3krát týdně, podle potřeby a  většinou ve sprše. Dlouho jsem přemýšlela, co bych mu vytkla, ale naprosto nic mě nenapadlo.

Peeling seženete v drogeriích Rossmann nebo Teta a cena se pohybuje okolo 119 Kč. Tuba je klasická plastová a má 150 ml.
Druhým peelingem, o kterém dneska bude řeč, je Soft-Peeling od značky Synergen, kterou prodává drogerie Rossmann. Pořídila jsem si variantu pro citlivou pleť a dobře jsem udělala, protože si moc dobře nedovedu představit, jak vypadá ten pro normální, když uvážím, jaký je tenhle.
Peeling je rozhodně o něco vodovější, než ten od Freemana, kousky v něm jsou velikostně skoro stejné, ale jsou o hodně hrubší. Musíte si dávat pozor, jinak si rozedřete obličej. Na to, že je produkt určený pro citlivou pleť teda k obličeji zrovna šetrný není. Čas od času jsem po použití měla pleť zarudlou a jakoby poškrábanou. Dopotřebovala jsem ho, ale znovu bych si ho už určitě nekoupila. Co se týče parfemace, není nijak nepříjemná. 

Peeling koupíte v drogeriích Rossmann v plastové tubě a 100 ml stojí okolo 50 Kč.
Freeman nalevo, Synergen napravo
Freeman a Synergen po rozetření

Rozdíl v jejich konzistenci je patrný na první pohled. Ač se to možná nezdá, ty kousky v Synergenu opravdu dost dřou, až je to někdy nepříjemné. Freeman je sice o něco dražší, ale mnohonásobně lepší a za mě určitě doporučuji si raději připlatit. Navíc těch 150 ml je opravdu dost a produkt vám vydrží dlouho.



You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)