Sephora - Rozjasňující pudr

by - 11:22


Dlouho dobu mě nechávaly rozjasňovače naprosto chladnou. Nevěřila jsem tomu, že tahle věcička může docela výrazně změnit váš obličej. Pak jsem vyzkoušela rozjasňovací pero od Essence, které mi sice úplně nesedlo (obecně mám raději pudrové produkty, ne krémové), ale i tak se mi efekt na tváři zalíbil. Pořídila jsem si z limitky Rozbřesk od Essence rozjasňující pudr, ale pořád to nebylo ono. Není špatný, mám ho taky ráda, ale má zlatavý nádech a já toužila po něčem více do "studena". Když jsem potom v Sephoře vyzkoušela jejich rozjasňovač, byla to láska na první pohled.

Balení produktu má 11 g a je sice plastové, ale pevné a pěkné. Samotný rozjasňovač má krásnou narůžovělou barvu, je jemně namletý a při nanášení nepráší (na rozdíl od rozjasňovače od Essence). Na tváří vytvoří krásný a přirozený lesk. Od doby co jsem si ho koupila, nepoužívám nic jiného. I když mám ráno unavený obličej, tak trocha tvářenky a tohohle malého zázraku dodá pleti zdravý a svěží vzhled.

Ještě bych také ráda zmínila jeho výdrž. Nanáším ho ráno a večer při odličování je na pleti stále vidět. Přes den lehce zesvětlí, ale pořád na pleti zůstane. Nedělá na tvářích žádné žmolky ani mapy, a i když naberete trošku více produktu, neskončíte jako diskokoule. Má jemnou parfemaci, která mi je velmi příjemná. Jako bonus se mi moc líbí roztomilé vločky v rozjasňovači. 

Seženete ho, kde jinde, než v Sephoře a můžete si vybrat ze dvou verzí - této růžové, nebo zlatavé. Stojí 320 Kč, já ho koupila s 20 % slevou. Měla jsem kartičku na 15 %, ale paní byla moc milá a protože jsem kupovala ještě YSL rtěnku, dala mi nakonec 20 %.

Za sebe určitě doporučuji! 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)