Zázrak za pár kaček aneb pryč s lesklým obličejem

by - 20:21


Dneska bych vám ráda představila věc, bez které už nedám ani ránu, a na kterou budete mít určitě všichni. Jde o cigaretové papírky, které ale v tomto případě s kouřením nemají nic společného. A na co že je teda používám? Jsou to naprosto dokonalé matující papírky za naprosto směšnou cenu.
Cigaretových papírků je nepřeberné množství značek. Já mám doma momentálně značky "Vážka" a "Fidel Castor", ale fungují stejně. 

Má pleť je poslední dobou vcelku normální, ale v T-zóně se lehce mastí, jsou dny, kdy je to více a dny, kdy je naopak naprosto v pohodě. Většinu svého času teď trávím ve škole a následně v práci, takže pokud bych měla vždy přepudrovat mastné místo, tak bych na sobě večer měla centimetrovou vrstvu a to uznejte sami, není nic moc. 
A právě na to, abychom nemuseli pořád jen přepudrovávat, tu jsou matující papírky. Mám doma jedny od Essence, které stály asi 50 Kč a zrovna nadšená z nich nejsem. Cenově se papírky určené přímo na obličej pohybují právě okolo 50 - 100 Kč podle značky. Vzhledem k tomu, že papírků mám docela spotřebu, mi peněz bylo docela líto.
Dodnes jsem vděčná své kamarádce kuřačce, která mě přivedla k balícím papírkům a já si teď pískám, kolik ušetřím. Papírky mají obdélníkový tvar, dlouhé jsou stejně jako cigareta a široké něco okolo 2 cm. Fungují naprosto dokonale, za mě jsou ještě lepší, než ty originální, co doma mám. A teď to nejlepší - v balení jich je většinou 50 a cena se pohybuje od 3 do 10 korun!
použitý cigaretový papírek

Takže pokud matující papíry používáte a je vám líto, za ně vyhazovat tolik peněz, utíkejte to nejbližší trafiky či obchodu a kupujte. V trafikách je budou mít vždy a mají je i ve většině obchodů u pokladen (např. Kaufland). A jak už jsem psala, mé první balení stálo celé 3 koruny, teď většinou platím tak 5 nebo 7 Kč, což je opravdu směšná cena, za 50 kusů.

Tak co, znáte, vyzkoušeli jste?

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)