BB krém Maybelline Dream Fresh

by - 13:06

Krásnou sobotu všem!
Dnes o mém nejoblíbenějším BB krému z drogerie - Dream Fresh od Maybelline. Slyšela jsem a četla na něj samou chválu od zahraničních blogerek, a tak když se dostal konečně k nám, musela jsem ho mít. Seženete ho celkme ve 4 odstínech a já vlastním odstínu light.

BB krém mám moc hezkou tubičku. Přijde mi taková roztomilá a zajímavá. Podle výrobce slibuje zajistit hned 8 v 1 (poslední dobou se všichni předhánějí v tom, kolik toho jeden krém má umět...) a má SPF 30, což je slušné.

Co tedy BB krém všechno slibuje?
- měl by vytvořit přirozený lesk pleti
- sjednotit tón pleti
- má SPF 30
- měl by hydratovat celý den
- zlepšovat nedokonalosti pleti
- bez olejů, takže by neměl být mastný
- měl by na pleti vypadal přirozeně, pleť by s ním měla být hladká
- na pleti by měl být příjemný a rozjasnit ji 

Z toho co slibuje můžu potvrdit že hydratuje, určitě po něm nemám tolik šupinky, jako po některých make-upech, ale zase se mi s ním více mastí pleť a musím častěji přepudrovat. Pleť určitě sjednotí a vypadá přirozeně a hladce, nevytvoří vám na obličeji masku. SPF neposoudím a rozzáření pleti vlastně tak moc ne, prostě vypadá dobře, protože pleť je sjednocená, ale nijaký extra rozdíl, jako že bych vypadal superzdravě tedy nevidím.
Odstín light je přeci jen tmavší, než bych potřebovala, ale i tak si ho ještě můžu dovolit nosit. Jako snad každý BB krém z drogerie je naoranžovělý a měla bych strach, jaké budou ty tmavší odstíny. Konzistence je řidší, než u BB krému od Skin 79, ten je krémovější. Roztírá se ale dobře a používám na něm hustý štětec na make-up. 
Co se výdrže týče, není to nic moc. Musím poměrně často přepudrovat T-zónu a nosím ho pouze tehdy, když nemám na obličeji moc neplechy a vím, že zrovna nepotřebuji celodenní výdrž make-upu. Využiji ho tedy hlavně o víkendech, kdy jsem doma a čekám třeba návštěvu, nebo do obchodu, jen pro sjednocení pleti a zdravější vzhled, protože se svou bledou kůží a pandími kruhy pod očima občas vypadá jako mrtvolka :).
Z drogérkových BB krémů, které jsem měla možnost vyzkoušet ho pasuji na první místo a ráda se k němu vrátím. Viděla bych ho však pořád více jako tónovací krém, než pravý BB krém. Z dostupných odstínů si myslím vybere každý. 

Tubička má 30 ml a cena se pohybuje od cca 150 do 200 Kč. 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)