Essence Gel Tint

by - 14:41

Krásnou neděli!
Dneska vám představím jednu z dalších novinek od Essence, kterou jsem si pořídila. Jedná se o gelovou barvu na rty v odstínu 04 pink exposed. Essence nabízí tento gel tint ve 4 odstínech a měl by být dostupný již všude.


Oficiální popis ze stránek Essence:

Inovační gelová barva zahalí tvé rty do trendy barev. Speciálně tvarovaný aplikátor s dvojitým hrotem ti zajistí jednoduchou a přesnou aplikaci. Intenzivní barvy v odstínech červené, červeno- hnědé, růžové a meruňkové z tebe vykouzlí beauty královnu. Dostupné celkem ve 4 odstínech.

Já jsem si pořídila tedy ten růžový odstín a mám z něj takové smíšené pocity. Moc se mí líbí lahvička produktu i jeho vůně, voní krásně. Přijde mi, že na rtech i lehce chladí. Problém mám ale už se samotnou aplikací a s výsledným efektem.

Barva má skutečně gelovou konzistenci a možná díky tomu se prostě nedá rovnoměrně rozetřít na rty. Vzhledem k tomu, že se velmi rychle vsákne do rtů je nějaká další následná úprava vcelku nemožná a místo pěkně zabarvených rtů na nich máte flekaté kousky. Bez balzámu opět nedoporučuji použít, protože barva vysušuje.
Samotný odstín je moc pěkný, jak ale vidíte na obrázku, přesně nějak takhle nerovnoměrně se vám to rozetře na rtech a vypadá to divně. Možná je to i aplikátorem, ale spíše bych to svedla na divnou konzistenci. Čekala jsem od produktu něco jiného a zklamal mě. Výdrž je ještě větší katastrofa, protože po chvílí se vám více vsákne do rtů (ok, je to barva) ale tím zflekatí extrémně a pokud se rozhodnete, že už barvu na rtech nechcete, je docela nemožné ji ze rtů dostat dolů. Zaleze hlavně do sebemenších vrásek a drží jako přibitá. 
Takhle vypadá barva po utření papírovým kapesníčkem, něco podobného, ale bohužel flekatého vám zůstane tak po hodině na rtech.
Tady jsem ruku navlhčila a opravdu drhla, abych barvu dostala dolů, přesto je stále na ruce viditelná. 

Když to shrnu, za 5 ml zaplatíte 54,90, což sice nejsou nějaké velké peníze, ale podle mě za to nestojí. Raději si kupte tónovaný balzám a budete spokojenější. Pokud by se barva dala nanést a rozetřít to rovnoměrné vrstvy, asi bych proti ní tolik negativ neměla, ale takhle je naprosto nepoužitelná, pokud tedy netoužíte po "mramorových" rtech.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)