Gabriella Salvete Monza Italia (dolcezza) rtěnky

by - 19:44

Dobrý večer všem!
Tento článek jsem chtěla zveřejnit už včera, ale vzhledem k celodenní chumelenici a následné tříhodinové cestě domů, protože brněnská MHD sníh opravdu nečekala, jsem to už nestihla a po horké sprše šla spát. Dneska je venku pro změnu jezero, takže mokro v botech mám opět, ale o svých nejoblíbenějších rtěnkách už mi to nezabrání napsat. V článku si tedy o nich můžete přečíst více.

Jedná se o hydratační rtěnky od Gabrielly Salvete z řady dolcezza, které mám doma ve třech odstínech, a které naprosto zbožňuji. Již jsem se zmiňovala, že spíše než extra pigmentované rtěnky mám raději ty hydratační a to hlavně proto, že se mi hodně vysušují rty. V těchto rtěnkách jsem se našla a jen tak nějaké je nejspíš nepředhoní (uvidíme, jak si povedou Color Whispers od Maybelline, které se k nám mají již brzy dostat).
Vlastním odstín 01 lilla romantica, 13 rosa satinata a 15 velluto misterioso. Rtěnky mají obal, který sice není bůhví jak bytelný, ale líbí se mi a nemám s ním problém. Co se výdrže rtěnek týče, nečekejte žádné zázraky, jsou hydratační, tudíž vydrží tak dvě tři hodiny, pak na rtech zůstane jen lehký nádech barvy a je třeba rty přetřít.
Odstín 01 lilla romantica je krásná růžovo-fialková barva. Loni na jaře byla moje favoritka a letos tomu nebude jinak. Mám ji ráda ke každému líčení, protože sice rtům dodá barvu, ale není to nic extra pigmentovaného, takže nepřehluší třeba výrazné oči. Díky tomu, že je rtěnka hydratační, vytvoří vám na rtech také jemný lesk.
Odstín 13 rosa satinata je na první pohled žvýkačkově růžová. Na rtech však působí velmi přirozeně a dodá jim pouze růžový nádech. Poslední dobou po ní ráno sahám velmi často. Opět má rtěnka také jemný lesk.
Poslední odstín 15 velluto misterioso je v obalu červeno-hnědá barva. Kupovala jsem ji spíše ze zvědavosti, ale hned jsem si ji oblíbila. Obsahuje jako jediná z těchto tří odstínů třpytky, které ale nejsou nijak extra výrazné a na mých rtech se rtěnka barvou přizpůsobí více do vínovo-červena. Odstín mám moc ráda hlavně na večer a připadám si s ním tak nějak "elegantněji". Rtěnka se tolik neleskne a je více pigmentovaná, než u předchozích dvou odstínů.
ZLEVA: 01 lilla romantica, 03 rosa satinata, 15 velluto misterioso
Pokud tedy máte rádi hydratační rtěnky, určitě nějakou z této řady vyzkoušejte. Já je kupovala v Rossmannu a cena se pohybuje okolo 90 Kč. 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)