ISANA kakaový tělový krém

by - 17:08

Dnešní opět zasněžený!!! pátek bude věnovaný mému poslední dobou nejoblíbenějšímu tělovému krému od značky Isana. Krém jsem kupovala v akci v Rossmannu na zkoušku a naprosto jsem se do něj zamilovala. Nejen že nádherně voní, ale také velmi dobře hydratuje a jeho cena vás určitě nezrujnuje :)

Isana je domovská značka drogerie Rossmann a její sortiment je hodně široký. Krém jsem prozatím žádný neměla, a tak jsem sáhla po tomto mega kelímku. Jedná se tedy o tělový krém s bambuckým máslem a kakaem. Spíše bych to rovnou nazvala tělovým máslem, protože je opravdu hutný.
Nádherně voní! Božsky. Každý večer se s ním mažu a ještě ráno cítím jeho vůni. Není nijak extra vtíravá ani silná, ale vydrží. Co se hydratace týče, jak už jsem zmiňovala, je velmi hutný a hydratuje obstojně. Hůře se roztírá a chvilku trvá, než se vsákne, nicméně potom to stojí za to :)
Pleť je po něm i druhý den jako dětská prdelka a vlastně mě nenapadá nic, co bych mu vytkla. Maximálně tak pomalejší vstřebání.
Krém má 500 ml, což je opravdu dost a já ho pořídila v akci za 44,90 Kč. Poměr cena/výrobek je neskutečný a já jej můžu jen doporučit. Bez akce stojí do 60 Kč a myslím, že zklamaní nebudete. Viděla jsem ho ještě v olivové verzi, takže pokud nemusíte kakao, vyzkoušejte třeba ten druhý! :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)