Isolda - měsíčkový krém na ruce

by - 19:01


Dnes bych se ještě jednou ráda vrátila k tomu krému od Isoldy, o kterém jsem se zmiňovala v článku o krémech na ruce. Používám ho už dlouho a mám již několikáté balení. Už jak nápis na tubě napovídá, je to opravdu spíše hojivý krém, který napraví tu největší neplechu na rukou, do kabelky to není, ale  jednoznačně si zaslouží samostatný článek.





Pokud tedy trpíte na hodně suché ruce, v zimě až popraskané a máte rádi hutnější krémy, pak budou krémy z této řady od Isoldy do pravé. Jsou krásné hutné, mastnější, proto je používám na noc, ale o to lépe účinkují. Měla jsem zatím krém s aloe vera a tento měsíčkový, který mi vyhovuje o něco lépe.


Podle popisu na obalu je krém hojivý a lze použít i na spáleniny a podobně. I když jsem měla ruce hodně popraskané, nikdy mě nijak neštípal nebo něco podobného. Co by se vám nemusel dvakrát zamlouvat, je jeho vůně. On tak nějak nevoní, ani nesmrdí, ale zařadila bych ho spíše do vůní "lékárenských mastiček". Nic, co by vás nutilo očuchávat si ruce, jak krásně voní, na to mám jiné adepty :)


Krém má nažloutlou barvu, je tedy hutný a vsakuje se pomaleji. Po pravidelném používání vám napraví tu největší neplechu na rukou, já přes den používám méně hutné krémy a tento pouze na noc.


K natření vám stačí troška, takže krém dlouho vydrží. Koupíte ho v obyčejných drogerií a cena se pohybuje do 50 Kč. 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)