Mé oblíbené štětce na make-up

by - 18:11


Ahoj!

Dnešní článek bude věnovaný mým nejoblíbenějším štětcům na make-up. Dlouho jsem jej nanášela prsty, ale postupem času jsem našla své oblíbence a už na ně nedám dopustit. Na každý můj make-up, který vlastním mám oblíbený jiný štětec, tyto tři, které vám dnes představím, jsou ty nej. 



Mým nejoblíbenějším, a také nejpoužívanějším je momentálně štětec od značky Maestro, který jsem si pořídila na e-shopu u Peti z LovelyHair a jsem s ním maximálně spokojená. 


Štětec je krásně hustý, jemný a skvěle se s ním make-up zapracuje do pleti. Lepší je na ty tekutější, ale nanáším s ním i hutnější BB krémy. Štětec se také skvěle pere, nepelichá a má poměrně dlouhou rukojeť, což je super. Stál okolo 350 Kč a rozhodně doporučuji!



Dalším z mých oblíbených je jeden z tria štětců od značky Essence of Beauty. Tento set obsahuje tři dvojštětce a pořídila jsem jej u Plum na e-shopu. Tento make-up/korektor štětec je z tria asi nejlepší, je poměrně hustý, na konci jemný a skvělý je na hodně tekuté make-upy. Nejraději s ním nanáším Chanel Vitalumiere Aqua, který je opravdu hodně tekutý. Celé trio stálo okolo 250 Kč a stále jej můžete u Plum zakoupit. (v budoucnu chystám recenzi na celou sadu)


A posledním z mých oblíbených štětců je tento poměrně známý Stipple Brush od značky Elf. Mám jej ze všech tří nejdéle, ale už jej moc nepoužívám. Vyhovoval mi více na tekutější make-upy, teď s ním nejraději nanáším tvářenku. Štětec má černé kratší a bílé delší chloupky, které jsou hezky jemné. Je poměrně hustý, ale mohlo by to být lepší a trošku mi ze začátku pouštěl chlupy. Nicméně stojí okolo 100 Kč, tak mu to odpustím, protože teď už je ok. Pokud s ním hodláte nanášet make-up, chce to trošku cvik, já se s ním ze začátku nemohla moc sžít a dělal mi nepěkné mapy. Seženete na e-shopu značky Elf.


Jednoznačným favoritem je tedy štětec od značky Maestro a obecně vřele doporučuji tyto husté štětce, které make-up krásně zapracují do pleti.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)