Mega Brusinky

by - 19:36

Dneska máme "škaredou" středu a já pro Vás mám protentokrát jeden nekosmetický článek. Poslední měsíc jsem strávila se zánětem močových cest, kterého jsem se nemohla zbavit a jelikož je to u žen docela běžné a časté onemocnění, mám tu pro Vás pár tipů, jak mu předcházet.

Tak tahle nějak se nesl můj letošní březen. Netuším kde, ale někde se mě chytla bakterie a byl z toho zánět močového měchýře jako vyšitý, dostala jsem tedy antibiotika a přežila první týden. Na kontrole podle papírku bylo všechno v pořádku a má obvodní doktorka na mé "ale v normálu to ještě není" reagovala slovy "pij, to přejde...". Takže jsem do týden skončila na urologii, neb jsem už neměla v moči krev, ale spíš v krvi moč...A byla z toho další antibiotika, tentokrát mega silná a ještě mě čeká spousta dalších vyšetření.

Rada pro všechny, nenechávejte se odbývat doktory, moje obvoďačka je poslední dobou tak znuděná, že se mi ani nekoukne do krku a neposlechne mě a rovnou píše prášky...A zrovna močový měchýř u žen není sranda, zvlášť pokud byste jednou taky chtěli mít děti. Až trochu vychladnu, zajdu jí tam poděkovat, za skvělou péči...
Ale aby to nebyl jen tak negativní článek, mám pro vás pár tipů, jak zánětu předcházet. Pokud ho totiž jednou dostanete, dost rád se vrací, věřte mi...Takže rada číslo jedna zní neprochladnout a nesedat na studené, kvalitní boty, do kterých neteče, jsou základ. Rada číslo dvě - pijte, hodně. Sama jsem v tomhle hrozný lajdák a nutím se, abych denně vypila aspoň něco. Dále jezte hodně vitamínu C, v kyselém prostředí se zánětům tolik nedaří. Zdá se, že to s tím moc nesouvisí, ale opak je pravdou, proto jezte i hodně vlákniny a jogurty - zdravá střeva - menší šance pro bakterie. A to hlavní - brusinky. Jestli něco močový měchýř miluje, tak jsou to právě ony. Aby nám ale byly prospěšné, museli bychom jich sníst aspoň kilo denně, těch čerstvých, a to moc reálné není. Na urologii mi tak doporučili tyhle MegaBrusinky od značky Swiss. Během zánětu jsem měla nějaké Akut, které v sobě měly větší koncentraci brusinek a teď mám tyhle klasické.
Není to sice úplně levná záležitost, měly by se jíst aspoň půl roku v kuse a lahvička jich obsahuje 50. Balení vyjde na 360 Kč (ale pozor, v jedné lékárně byly i za 450, tak si to pohlídejte). Nicméně, pokud jste někdy zánět měli, tak stejně jako já raději zainvestujete, protože budete chtít udělat všechno proto, aby se vám už nikdy nevrátil.

Máte nějaké tipy, jak se vyvarovat tomuto nepříjemnému zánětu?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)