Rimmel Kate Moss rtěnky

by - 14:07


Tyhle rtěnky jsou tak notoricky známé, až mi přijde skoro hloupé o nich psát. Nicméně i já si je vcelku oblíbila, a proto se s vámi podělím o dojmy. Rtěnky vlastním dvě v odstínech 003 True Nude a 007 Nude Mauve.





Nejprve zmíním, co od rtěnky čekám já, a které mi vyhovují. Jelikož jsou moje rty po většinu roku, přesto že je mažu každou chvíli, vyprahlé jako Sahara, vyhovující mi více rtěnky hydratační. Mezi mé nejoblíbenější patří ty od Gabrielly Salvete z řady Dolcezza. Používám i rtěnky, která tak hydratační nejsou, ale nanáším je pouze štětečkem a musím pod nimi mít dostatečnou vrstvu balzámu, aby byly alespoň chvíli k světu.


O těchto rimmelkách jsem předem věděla, že jsou krásně pigmentované a tudíž to asi nebude tak úplně to pravé pro mě. Ale vyzkoušet jsem je chtěla. Pořídila jsem si dva spíše neutrálnější odstíny a používám je ráda, to zase ano.


Rtěnky mají nádherný obal, jednoduchý černý s červeným nápisem, a ten mne opravdu dostal. Co na nich ještě miluji, je jejich vůně.  Minule, když jsem je měla na rtech, se mě přítel ptal, co to mám za jahodový balzám, že moc hezky voní :). Co se konzistence týče, rtěnky jsou krásně krémové a opravdu dokonale pigmentované. 



Odstín 03 True Nude je krásná nahá barvička, lehce do růžova. Na rtech vypadá přirozeně, ale přesto jakoby podtrhne celkový vzhled obličeje. Nosím ji častěji, než druhý odstín a s balzámem, který pod ní mám, a který ji dodá trošku více lesku, vypadá ještě lépe.


Naopak odstín 07 Nude Mauve je sice také trošku jakoby neutrální, ale je více do červena, výraznější. Na rtech už je více vidět a já ho mám raději spíš na odpoledne nebo na večer. Vedle sebe rtěnky až zas tak odlišně nepůsobí, ale na rtech je rozdíl už docela dost znát.

zleva 03 True Nude a 07 Nude Mauve
Obě je mám ráda a pokaždé k nim dlouho čichám, jak krásně voní, ale pro mě přece jen vedou ty rtěnky hydratační a koupila bych si další jen pokud by mne opravdu zaujal odstín. 

Já jsem obě kupovala v Rossmannu za cca 129 Kč. Od ledna se k nám dostaly ještě nějaké další odstíny, které tu předtím nebyly, tak je můžete jít omrknout :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)