Catrice Ultimate Colour rtěnka - 050 Princess Peach

by - 20:36

Těšila jsem se na jaro a ono se opět nekoná a hned tu máme letní pařáky, no co už. Nicméně tuhle rtěnku jsem si loni kupovala s tím, že je přesně to pravé na slunečné jarní dny a pak na ni zapomněla. Letos jsem to ale napravila, a tak má v mé sbírce rtěnek jedno z prvních míst. Sice mi chvilku trvalo, než jsem si na výraznější barvu zvykla, přece jen jsem ještě donedávna byla spokojená s balzámem na rty a rtěnky šly mimo mě, ale teď se v barvičkách přímo vyžívám! :)

Rtěnku jsem zahlídla loni na blogu u Peti a ta oranžová barvička mě zaujala natolik, že jsem si ji při nejbližší cestě kolem Rossmanna pořídila. 
Konkrétně jde o rtěnku z řady "Ultimate Colour" v odstínu 050 Princess Peach. Tato řada má skvělé obaly, moc se mi líbí, jsou poměrně těžké, pevné a elegantní. Na jednu z nejlevnějších drogérkových značek super! :) Nemám ráda plastové obaly u kterých se bojím, že je při nejbližším otevřený roztřísknu. 
Co se pigmentace týče, tak té taky nemám co vytknout. Rtěnka má sytou barvu, stačí rty jednou přetřít a pak už jen poupravit a výsledek je super. Na mé rty je potřeba před použitím dát hodně balzámu, protože přeci jen, tohle není hydratační rtěnka a vysušuje. Ale nemám jí to za zlé, mé rty jsou dost tvrdohlavé :)
Barvička je nádherná oranžovo-červená. Přesně jak jsem říkala to, co si představím na jaro, k jemnému líčení očí. Už jsem si na syté odstíny zvykla a nosím ji teď moc ráda. Možná to zní divně, ale vždycky mi ta barvička zvedne náladu.
Foťák tentokrát zachytil odstín docela věrohodně. Jedině, co mi na rtěnce malinko vadí je to, že se občas jakoby zdrcne, což je trošku vidět i na fotce nahoře. Vždycky rty přejedu balzámem a je to ok, ale přeci jen, trošku mě to štve :)

Už si přesně nepamatuju cenu, ale bylo to něco okolo 110 Kč. Nevím, jestli bych si pořídila nějaký další odstín z této řady, protože přeci jen znám lepší rtěnky a tuhle jsem si kupovala hlavně kvůli barvě, každopádně špatné nejsou a myslím si, že zklamaní nebudete, pokud nebudete očekávat zázraky. 

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)