Dermacol make-up cover

by - 16:02

Máme tu zase sobotu a s ní článek o jednom z nejznámějších a nejlepších výrobků od značky Dermacol. Kdo o něm neslyšel, skoro jako by nebyl. Jde o make-up cover, který většina lidí, včetně mě používá spíše jako korektor a věřte mi, více krycí najdete jen hodně těžko.

Dermacol make-up cover je primárně make-upem, ale neznám prakticky nikoho, kdo by ho tak používal. Je velmi hutný a přímo mega krycí a pokud netoužíte po extra masce, nedoporučuji ho používat na celý obličej. Tak jako většina ho tedy i já používá lokálně jako korektor.

Podle oficiálního popisu od Dermacolu jde o voděodolný a extrémně krycí makeup, který je zároveň hypoalergenní a je určen pro všechny typy pleti.
Make-up je v tubě, která má 30 ml a vzhledem k tomu, že úplně malilinko produktu vám stačí a zakrytí nedokonalostí pomalu na celém obličeji, mám pocit, že ho nevypotřebuju ani do konce života.
Na stránkách Dermacolu si můžete vybrat ze 14 odstínů. V drogeriích zas takový výběr není. První tubu v odstínu 221, který je v drogeriích nejsvětlejším, jsem kupovala už tak dva roky zpět. V zimě na mě je ale přesto tmavý, a tak jsem sháněla odstín 208, který je opravdu velmi světlý, myslím, že i nejsvětlejší ze všech. Nakonec jsem ho sehnala v drogerii Jasmín (pokud jste z Brna, mají ho v Jasmínu u nádraží nahoře).
nahoře 208 a dole 221
Původně jsem plánovala, že jej budu používat na své pandí kruhy pod očima, ale úplně dobrý nápad to není, protože je opravdu hutný a po nějaké době se mi pod očima dělají nepěkné nánosy. Používám ho tedy především na pupínky a jiné barevné nedokonalosti v obličeji. Pokud ale třeba sháníte něco, co by vám překrylo tetování, tak tenhle make-up dokáže s klidem i to.  

Jak si můžete všimnout, bez problémů překryl i znamínko na mé ruce. Dermacol uvádí, že make-up obsahuje až 50 % pigmentů, což musí být pravda, něco tak moc krycího jsem ještě neviděla :) Má také SPF 30, takže jej můžete používat s klidem i v létě.

Jako korektor jej můžu jen doporučit, určitě vás nezklame. Jen dávejte pozor na množství, protože stačí špendlíková hlavička a zakryjete všechno, ale větší vrstva už vypadá nepřirozeně.

Make-up cover stojí 129 Kč, můžete si však počkat na klasické slevy v Rossmannech 25 % a nebude vás stát ani stovku :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Vidím zřetelně, že korektor opravdu hodně kryje, což někdy není na škodu, ale třeba nyní v létě bych asi nevydržela mít na sobě nánosy tak hutné hmoty :) Jak píšeš o tom tetování, tak ano, myslím, že by jej dokázal v pořádku zakrýt, ale je to moc krátkodobé řešení a asi spíš jen pro ta menší tetování, ta větší by asi měla vyzkoušet spíše toto, co je tedy odstraní navždy. Myslím ale, že to bude asi u zakrytí tetování asi cílem :)


    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)