Dnešní zastávka v drogerii a mnohem víc

by - 21:01


Dnes jsem to z práce vzala opět přes drogerii, to víte, pondělí, nový leták Rossmanna, maminka něco chtěla domů...a už to bylo :)

Tento týden je opět akce na Maybelline Color Whisper 1+1 za 139,9 Kč, ale samozřejmě byly totálně vybrakované, takže jsem měla smůlu. Probíhá ale akce na Rimmel 25 % sleva na vše a protože jsem si minulý týden koupila Apocalips lak na rty a jsem s ním spokojená, dneska jsem si pořídila ještě jeden. Taky byly pěkně vybrané, ale tento zlatý byl skoro plný. Tento týden vás vyjdou na cca 105 Kč. 

Do košíku jsem taky přihodila pleťový olej značky Wellness and Beauty, opět probíhá akce 1+1 za 99 Kč. Ten vanilkový božsky voní a jsou příjemné, tak uvidíme, jak se osvědčí. 

Zastavila jsem se také v Jasmínu, kam jsem si šla pro oční krém od značky Ziaja z kozí řady. Můj Ryor mi došel a na tento jsem slyšela samou chválu, takže vyzkouším a uvidíme, zatím jsem nadšená z krabičky, moc se mi líbí :)

Ráno mi pošťačka udělala radost, když zazvonila s paletkou od Sleeku, kterou jsem si minulý týden objednávala. Jsem z ní nadšená a určitě o ní ještě uslyšíte. Jedná se o paletku z limitované edice, která mě svými barvičkami prostě dostala.

V drogeriích seženete nově také voděodolnou verzi řasenky The Rocket od Maybelline a měla by být v dostání také v hnědém odstínu, tu jsem ale zatím neviděla. 

Doufám, že jste měli pěkné pondělí a já jdu pokračovat v trápené se nad bakalářkou, které nemá konce...:(

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)