RYOR Aknestop slupovací maska

by - 18:06

Krásný jarní pátek všem!
Dnešní článek bude o jedné z mých nejoblíbenější pleťových masek. Tahle gelová slupovací od Ryoru vás sice občas přinutí uronit nějakou tu slzičku, ale co bychom nevydrželi pro čisté póry. :)

 
Jedná se tedy o gelovou slupovací masku s extraktem z aloe vera, přesličky a obilných klíčků. Řada Aknestop je určena na problematickou pleť, kterou sice nemám, ale na tuhle masku jsem slyšela tolik chvály, že jsem se rozhodla ji vyzkoušet tak jako tak.
Měla by vám vyčistit a stáhnout póry a to nejen na obličeji, ale dá se použít také třeba na akné na zádech a podobně. Já mám kolem nosu čas od času dost rozšířené póry a černé tečky na nose, takže ji používám hlavně tam, občas ji dám i na bradu.
Tuba s maskou je plastová a líbí se mi, je jednoduchá a dobře rozpoznatelná mezi ostatními. Maska je hodně gelová a pokud si s aplikací trošku nepohnete, začne se měnit v cucky. Po aplikaci pomalu zasychá a po nějaké době už vám nepůjde se usmát. Hrozně ráda se v ní pak různě šklebím. :)
Co se týče toho, jak maska funguje, póry rozhodně stáhne a řekla bych, že i vyčistí. Jak už jsem psala na začátku, problematickou pleť nemám, pouze sem tam něco, takže v tomhle ohledu ji nemůžu soudit. Nejhorší je slupování zvláště pokud máte nějaké ty jemné chloupky v obličeji. Čas od času mi opravdu vyhrknout slzy, jak to štípe. Ale je to sranda a připadám si vždycky jako had. Po sundání masky budete mít obličej jemný jako dětskou prdelku :)

Za sebe ji doporučuji a pokud si chcete trochu zablbnout a dopřát pleti péči, tak po ní určitě sáhněte.

Kupovala jsem ji v Jasmínu, ale měla by být k sehnání i v Rossmannech. Stojí něco málo přes 100 Kč.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)