Dermacol Lip Seduction rtěnka

by - 11:30

Zdravím z práce!
No jo, je sice sobota, ale i dneska jsem musela zaběhnout do práce pohlídat nějaké zkoušky, co tu máme. Měla bych psát sice bakuli, ale koupila jsem si kafe a svačinu a u toho přeci nebudu přemýšlet, takže raději píšu sem, kde se nemusím stresovat každou větou :) Dnešní článek bude o rtěnce od značky Dermacol - Lip Seduction. Nepochybuju o tom, že jste o těchto cvakacích rtěnkách už určitě nemálo slyšeli.

Dermacol uvádí, že jde o hydratační rtěnku pro svůdné, plné a svěží rty s vůní liči. Rtěnka má mít vysoce krycí krémovou texturu a barva má na rtech vydržet dlouhé hodiny. Měla by obsahovat vitamín E a olejíčky, které rty hydratují.
Rtěnky mají naprosto dokonalý obal. Nevím jak vy, ale já jsem duší stále dítě a na podobné blbůstky si potrpím. Takže s tímhle cvakacím obalem si hraju každou chvíli a jsem spokojená (ano, někdy i málo stačí ke štěstí :D). Celkově je obal pevný, žádný levný kus plastu, pěkně sladěný a za mě má jedničku s hvězdičkou.
K dostání je celkem 12 odstínů, která nemají jména, ale pouze čísla. Já si vybrala 02, což je taková nude růžová barvička, na rtech vypadá velmi přirozeně. 
Líbí se mi také nápis, který je ve rtěnce vyrytý. Co se týče toho, jak rtěnka splňuje popis od Dermacolu, tam už ale nějaké výhrady přeci jen mám. Pigmentovaná rozhodně je a velmi dobře, to ano. Ale tu hydrataci tam jaksi postrádám. Já trpím na velmi suché rty, které se mi každou chvíli loupou, a pokud rtěnka hlásá, že je hydratační, čekám od ní prostě víc. Tahle mi přijde svojí strukturou dost podobná Rimmelkám od Kate Moss, které jsou tak super, ale ani jedna ze zmíněných není prostě hydratační. Po hodině mi rtěnka na rtech začne lézt do vrásek a cítím, jak mám rty vysušené. Výdrž má dobrou, barva na rtech zůstane dlouho a nijak se nerozpíjí, to zase jo.
Protože mám její barvu moc ráda a snažím se ji nosit, musím vždycky prvně očistit rty peelingem a hodně hodně nabalzámovat. Pak až můžu aplikovat rtěnku, kterou stejně ale každou chvílí přetírám balzámem. 
Na rtech je opravdu velmi přirozená, ideální pokud se vám nechce nic vymýšlet nebo k výrazným očím. Mám ji ráda, ale...znáte to. Pokud tedy máte rádi rtěnky, které jsou dobře pigmentované a nehledáte nic hydratačního, pak je určitě doporučuji, barvičky mají pěkné a pigmentaci jakbysmet. Ale pokud, stejně jako já, čekáte, že podle popisu jde opravdu o hydratační rtěnku, tak raději sáhněte po jiné značce, protože tahle hydratační teda moc není.

Kupovala jsem ji už poměrně dlouho zpět v Rossmannu a cena se pohybuje okolo 120 Kč. Rtěnka má 4,8 g.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)