Essence LongLasting Eye Pencil

by - 21:19

Krásný večer všem!
Konečně mám trošku volnější večer, a tak jsem se dostala k sepsání dalšího článku. Tentokrát se bude týkat tužky na oči od značky Essence, kterou jsem si kupovala na vyzkoušení a nakonec mě mile překvapila. Žádný dlouhotrvající zázrak to tedy není, ale když se správně nanese, svou službu plní dobře :).

Chtěla jsem vyzkoušet fialovou tužku na oči už poměrně dlouho, ale žádná se mi nelíbila. Buď byla moc tmavá nebo moc světlá, moc tvrdá, měkká...Pak jsem koukla k Essence a ejhle, našla jsem ji, přesně tu, co jsem hledala. Tahle Long Lasting tužka na oči je ještě jako bonus ve vysouvacím obalu, takže se nemusím bát, že jí půlku vyhodím při ořezávání, na což mám poslední dobou sakra štěstí.
Essence má v nabídce hned několik barev těchto tužek, já si koupila odstín 16 Coolets Chic. Je to krásná zářivá fialová barva s trochou třpytek. 
Co se výdrže týče, ta teda není nic moc. Rozmazává se a poměrně dost. Ale vyzrála jsem na ni a pokaždé je zafixuji pudrovým stínem. Momentálně používám fialovou ze Sleek paletky, která je odstínem dost podobná samotné tužce. Výdrž je potom mnohem lepší a nemusím se bát obtisknutí. 
Ten odstín je opravdu nádherný a poslední dobou po ní sahám skoro každý den. 
Jak můžete vidět, tužka v sobě má jemné stříbrné třpytky a krásně odráží světlo. Jediné, co mi na tužce trošku vadí je to, že na ni nesmíte moc tlačit a vysouvat ji opravdu jen kousek, protože se docela snadno láme. Ale zase krásně kreslí jak je měkká, takže je to něco za něco no.

Za sebe bych ji klidně doporučila. Je to Essence, levná značka, tužka stojí asi 50 Kč a pokud ji trošku zafixujete, vydrží dost. Klidně bych si koupila i další odstín a pokud třeba chcete jen vyzkoušet, jestli vám bude nějaká barva slušet, určitě nějakou z těchto tužek vyzkoušejte.

Zjistila jsem, že jediná fotka, na které mám zrovna tužku na očích je tato ne zrovna kvalitní :( Ale pro představu :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)