Balea Deo Creme Sensitive

by - 15:41

Ahoj všem!
Dneska tu pro vás mám docela dost známou věc. Jedná se o krémový deodorant od značky Balea, který byl jednu dobu snad na každém druhém blogu. I já si ho tak prostě musela pořídit, mám ho doma už asi půl roku a musím říct, že "šílenství" kolem něj, je docela oprávněné, protože je moc fajn.

O co tedy jde? Bale Deo Creme je krémový antiperspirant bez alkoholu, měl by zabraňovat pocení a být šetrný k pokožce. Když to vezmu od začátku, tak obal se mi moc líbí, je klasický pro značku Balea, malý, skladný a roztomilý. Antiperspirant má 50 ml a balení vydrží poměrně dlouho, protože stačí jen troška produktu.
Produkt se vymačkává klasicky, jako třeba krém na ruce. Antiperspirant příjemně voní, ne nijak výrazně, spíš jen velmi decentně, takže se nemusíte bát, že se bude přehlušovat třeba s parfémem. 
Nejvíce mě zajímalo, zda opravdu krém může fungovat v boji s pocením. No ano, může. Oblíbila jsem si tento antiperspirant hlavně v takových těch dnech, kdy jdete jen do školy, nic namáhavé nebo jen tak do města. Potom totiž krém funguje skvěle! Výhodou je i to, že pokud se oholíte a hned potřebujete vyjít ven, rozhodně vás nebude štípat a naopak spíše pokožku zklidní a podpaží budete mít jako dětskou prdelku :)

Trošku horší je jeho účinnost, pokud máte na programu něco náročnějšího, jako třeba cvičení, nebo pro mě i zkoušky ve škole. Potom preferuji raději jiné prostředky proti pocení, u kterých vím, že mi zaberou. Každopádně v těchto vedrech vám nepomůže naprosto nic :D
 Antiperspirant ale určitě doporučuji, pokud se nepotíte nijak extrémně a rádi zkoušíte nové věci. Seženete jej v drogerie DM a 50 ml stojí okolo 50 Kč. Jako milý bonus u tohoto produktu považuji to, že při aplikaci si tím vlastně namažete i ruce a máte 2 v 1 :)

Tak co, máte, znáte? A co používáte vy proti pocení?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)