Rychlý přehled novinek

by - 18:00

Ahoj všem!
Dneska jen rychlý článek o kosmetických novinkách, které jsem si v poslední době pořídila. Jsem teď hodně ve stresu z bakalářky a státnic, a tak je potřeba se za každou drobnost odměnit. Starosti s bakalářkou jsou už snad zamnou, takže jsem si v pátek koupila nějaký ten krém pro radost (ale zároveň mi stejně doma došel, takže jsem vlastně musela :D ...). Fotky jsou jen z mobilu, takže kvalita nic moc. Nicméně postupně se na novinky budou objevovat recenze a kvalitních fotek se tak dočkáte určitě později :)


U Lou z Getthelouk jsem vyhrála balíček plný kosmetiky a už se těším, jak ho po státnicích pořádně prozkoumám a vyzkouším :)

GreatLash od Maybelline Lots of Lashes, poslední dobou má nejoblíbenější řasenka, takový  "znovuobjev"

Maybelline Colorama tvářenka, super věc, doporučuji. Dále jsem neodolala další ColorWhisper, v DM je teď akce a stojí pouze 99 Kč. Lak na vlasy mi došel a v Rossmannech je už snad půl roku za 49,90, což je milé. A termální vodu na obličej od Baley jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, chtěla jsem ji hlavně do parných dní, kterých se letos ale asi nedočkáme...

Lesk na rty od Rimmelu je jeden z nejlepších, jaké jsem kdy vyzkoušela, určitě tu na něj bude recenze. Gel na obočí mi akorát došel, takže jsem koupila nový a o tvářence od NARS jsem se již zmiňovala dříve, čekala jsem na ni asi čtvrt roku a jsem nadšená, recenze určitě taky bude :)

Sleek a naprosto dokonalá paletka. Používám ji teď každý den.
A poslední nákup - potřebovala jsem noční krém a byla jsme zrovna v Kauflandu, tak jsem koukala, co tam mají. Od značky Blanchette mám už doma micelárku a za ty prachy je skvělá, tak jsem si říkala, že vyzkouším i krémy. Koupila jsem si denní, noční i oční a uvidíme, zatím tedy obaly jsou levný plast, ale krém vypadá dobře (42,9 + 42,9 + 27,9 Kč)

Tento týden měl být v Rossmannech v akci můj oblíbený odličovač od Ryoru, ale samozřejmě byl vyprodaný. Doma mi už došel a tak jsem sáhla na zkoušku po tomto dvoufázovém odličovači s olivovým olejem. A prozatím říkám, že je skvělý, neštípe, dokonale odlíčí a 255 ml stojí 79,9 Kč! Recenze určitě taky bude.

Tak to by bylo jen rychlé ohlédnutí za novinkami, já se jdu zase učit a těšit se, jak budu mít pak klid a budu moct zapracovat na blogu :) 


You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)