Konečně zpět!

by - 21:25

Ahoj všem! Předem se moc omlouvám za menší přestávku, původně jsme si myslela, že to zvládnu i v učícím státnicovém maratonu, ale nakonec to prostě nešlo. Buď jsem byla tak vystresovaná, že jsem nedokázala napsat nic smysluplného, nebo jsem raději byla mimo Brno a internet a učila se. Nicméně státnice jsou konečně za mnou, úspěšně a lépe, než jsem čekala, příští úterý mám promoci a pak už jen další zasloužený odpočinek. 

Tento víkend jsem si užila s přítelem na chatě u bazénu a po promocích nás čeká Londýn!  Hodlám se řádně odměnit za titul, a tak očekávejte kupu novinek. Joo to zase bude o čem psát :))

Musím si prvně dát trošku do pořádku pokoj, protože to tu už asi třetí týden vypadá, jako kdyby tu vybouchla bomba, a pak se vrhnu na další články a podobně. Chystám i balící články a všechno možné i nemožné.


Tak užívejte prázdniny jak to jen jde! :))


You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)