Kosmetika z Řecka

by - 19:03

Ahoj!
Dneska jsem se konečně dokopala k tomu, abych vám ukázala, co jsem si dovezla z dovolené z Řecka. Prozatím půjde o kosmetickou část a časem se třeba dostanu k tomu zbytku (a že toho nebylo málo, byli jsme na trzích, takových těch klasických přímořských a bylo to prostě paráda). Tak jako vždycky i zde se můžete těšit na recenze, až všechno pořádně prozkouším :)

Po produktech Vaseline jsem pokukovala už v Anglii, ale nakonec jsem si nic nekoupila. V Řecku jsem ale neodolala a pořídila si tělový olej s vůní kakaa. Můžu vám říct, že je to zatím nejlepší tělový olej, jaký jsem vyzkoušela. Jeho struktura je spíše gelová, takže se vám nevyleje půlka do dlaně a poměrně rychle se vsakuje. Příjemná vůně je jen milý bonus. Olej mě vyšel na 4,86 euro.
Dále jsem si pořídila tělový peeling s vůni mléčné čokolády značky Luxurious. Byl v akci 1+1 a stál 5,20 eur. Už jsem ho zkoušela a prozatím je to naprostá bomba. Krásně voní, je velmi jemný a dobře i pění, takže stačí trošku. Kůže je po použití jemná a voňavá. Uvidíme, jak to bude dál, ale zatím spokojenost.
Společně s olejem Vaseline jsem do košíku přihodila i tělové máslo s vůni manga od značky echo. To jsem prozatím ještě nevyzkoušela, pouze očuchala a nejraději bych ho snědla. Voní jako ovocný jogurt, tak uvidíme, jaké bude. Stálo 4,49 euro. 

Poslední den jsme ještě vlezli do lékárny, kde mě zaujal tělový peeling s kokosem a mořskou solí. Krásně voní a jeho struktura se mi taky zamlouvala, takže jsem si ho nakonec koupila. Je od značky Tradition and Pleasure a stál okolo 8 euro, to už přesně nevím, protože lísteček se mi někam zatoulal. 
Jestli si něco pravidelně kupujeme u moře, tak jsou to tyhle škrabky na paty. Jsou skvělé, pevné a vydrží věky, takže i letos jsme si jednu přivezli. Stojí asi 2 eura. Laky od Golden Rose byly v nějaké akci po euro, tak jsem sáhla po krásné zelené, která na fotce zas tak pěkně nevypadá a čistě bílé bez třpytek.
Velmi mile mě překvapilo to, že se v Řecku na každém rohu dají koupit pasty značky Crest. Máme je doma rádi a miluju na nich to, že mi jako jedny z mála i chutnají. Ne, že bych je jedla, ale prostě když už si s tím čistím zuby, tak to musí mít aspoň nějak snesitelnou chuť. Cena se pohybuje okolo 3 euro, podle velikosti.

Obecně jsem byla překvapená, co všechno se dá sehnat v zaprděném krámku u moře a hrozně ráda jsem to tam prolézala. I když na tom mělo asi velkou zásluhu i to, že tam bylo chladněji jak v tom parnu venku :)

A co za kosmetiku si vozíte vy ze zahraničí?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)