Essence rtěnky z nové kolekce

by - 21:26

Ahoj!
Tak jsem se dneska konečně dostala k tomu, abych vám napsala o nových rtěnkách od Essence. Těšila jsem se na ně hned, jak jsem uviděla, že mají přijít do drogérií. Pár týdnů zpátky jsem na ně konečně narazila a pořídila si rovnou dva odstíny. A jak si tyto rtěnky vedou? Stojí za to si je pořídit? Tak to vám teď povím. (blogspot nějak vrtá s rozlišením fotek a vypadají hrozně :( ).

Na rtěnky od Essence jsem nikdy nebyla, měla jsem pouze jednu a s tou jsem nebyla spokojená ani trošku. Když jsem ale pár měsíců zpět uviděla novinky, které Essence uvedla letos po prázdninách, tyhle nové černé rtěnky mě zaujaly a tak nějak jsem už tušila, že aspoň jedna bude moje. Zaujaly mě jak vzhledově, tak také odstíny.

Vezmu to pěkně popořadě a začnu balením. To je klasické černé s proužkem v odstínu rtěnky. Přijde mi to nápadní a pěkné. Balení je pevné, rtěnka se nijak neviklá a jednoduše mu nemám co vytknout.
 Essence má nyní v nabídce asi 10 odstínu těchto nových rtěnek. Já jsem se rozhodovala mezi koupí dvou a nakonec jsem je do košíku hodila obě. Pořídila jsem si tedy odstín 07 Natural Beauty, což je v podstatě barva mých rtů a pak také nádherný odstín 09 Wear Berries!.
09 wear berries!

Wear Berries! je naprosto dokonalý odstíny, něco mezi růžovou a fialkovou, na rtech se mi líbí ještě více a posledních pár dnů ji nosím pořád. Ještě bych ráda vyzdvihla detail "e" na rtěnkách, je to taková blbůstka, ale líbí se mi, akorát jsem zvědavá, co to udělá, až se dostanu k tomu vyrytému okraji, snad nic.
07 natural beauty
Natural Beauty je přirozený odstíny něco mezi nude a jemně růžovou. Když si ho nanesu na rty, vypadá ještě přirozeněji a pouze rty jemně zvýrazní a dodá jim šmrnc. Ideál a denní nošení.
zleva 07 natural beauty a 09 wear berries!
Co se konzistence rtěnek, trošku jsem se bála, ale opět nemám co vytknout. Jsou krásně krémové, skvěle pigmentované, nezalézají do vrásek a vydrží poměrně dlouho. Nevysušují mi rty a nerozpíjí se. S přehledem bych je přirovnala k černým rtěnkám Rimmel od Kate Moss, fakt. Tyhle jsou možná malinko krémovější, ale to já mám ráda a nevadí mi to.
zleva 07 natural beauty a 09 wear berries!
Rtěnky seženete za 54,90, což je naprosto skvělá cena za to, co dostanete. K dostání jsou jak výrazné tak jemné odstíny a vybere si každý. Rozhodně je můžu s čistým svědomím doporučit.

A co vy, už jste nějakou z těchto rtěnek vyzkoušeli?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Já neodolala a koupila si odstín 04 - On the catwalk! Je absolutně perfektní a jak jinak moc rtěnky nenosím, tak tuhle prakticky neodkládám z ruky... Pro mě taková ideální podzimní barva - něco mezi červenou a malinovou. A je to přesně, jak píšeš - dobře pigmentovaná, vydrží dlouho a nezalézá do vrásek. Jednoduše ji miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si celá natěšená koupila rovnou dva odstíny, ale jsem z nich celkem zklamaná. Musím uznat, že ty rtěnky jsou příjemné na rtech, ale tím pro mě benefity končí. Je fakt, že stojí pár korun, ale radši si připlatím za něco, co mi bude opravdu vyhovovat. Psala jsem o nich recenzi tady a od té doby jsem už na ně neměla náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je pěkně vidět, jak každému sedí něco jiného, ale u Essence bych se ani nedivila, kdyby byl třeba každý odstín nebo kus od kusu jiný, takže buď jsi narazila na nějaké blbé kousky a nebo prostě každý preferuje něco jiného :) doma mám i dražší kousky a tyhle mi přijdou fajn a když k tomu přičtu cenu a značku, tak ještě větší překvapení :)

      Vymazat
  3. Já mám taky 07 a je úplně úžasná!!!

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)