Garnier Moisture Match - smíšená až mastná pleť

by - 22:26

Krásný večer všem!
Jak jsem slíbila, tak také konečně plním a jsem tu s kosmetickým článkem. Dneska bude o krému, který jsem si koupila někdy na začátku srpna a očekávala od něj hodně, bohužel, nevyhovuje mi. Jsem ráda, že jsem ho kupovala ve slevě, protože za plnou cenu by mi to bylo dvakrát tak líto. Tak se na to pořádně podíváme.
Garnier přišel někdy v červnu s řadou 4 nových krémů v tubě. Krémy se drží hesla, že "každá pleť je jedinečná" a jsou tedy ve 4 různých variantách - normální až suchá pleť, suchá až velmi suchá pleť, unavená pleť bez jasu a smíšená až mastná pleť. Já sáhla po posledním zmíněném, protože moje pleť je většinou smíšená. Přesnější by bylo asi náladová, ale takový krém ještě nevynalezli :)
krabičky se Garnieru povedly, moc se mi líbí :)
 

Krém je v tubě, což mi v podstatě vyhovuje více, než v klasickém kelímku a je ho 50 ml. Voní stejně, jako všechny ostatní produkty od Garnieru, stejně jako všechny výrobky Nivea voní tak nějak podobně. Nic výrazného ani vlezlého, takový normál. 
První, co mne zaujalo, byla poměrně zvláštní konzistence krému. Obsahuje totiž jakoby hrudky. Při první rozetření po obličeji jsem měla strach, že se mi udělala nějaká vyrážka, jak byl krém hrubý a né jako klasický jemný krém. Tohle je mi pořád trošku nepříjemné a je to jedna z věcí, proč bych si krém znovu nekoupila. Co se týče roztírání krému, to je naopak super, konzistence je tak akorát, ani moc tekutá ani moc hutná. Na pleti nezanechává lepkavý pocit a dobře se vsakuje, na můj vkus možná až moc rychle.

Tady přesně narážím na to, proč mi krém nevyhovuje. Přesto, že moje pleť smíšená je, po nanesení tohoto krému je do minuty nepříjemně stažená a mám pocit, že jsem jak sušenka. Navíc stačily dva dny a na celém obličeji se mi udělaly šupinky a začal se mi více mastit. Takže jsem krém zase odložila. Bylo mi ale líto nechat ho jen tak ležet v šuplíku, když už jsem si ho celá natěšená kupovala, a tak jsem postupem času vykoumala, že když si ho nanesu ráno pod make-up (báze je nutnost) a večer a minimálně den potom používám zase svůj stálý hutnější krém, tak používat jde. Ale dva dny po sobě to prostě nejde.

Takže za mě musím říct, že bych si ho rozhodně znovu nekoupila a ani ho nedoporučuju, přijde mi, jako zbytečně vyhozené peníze. Pokud chcete levný matující krém, zkuste zelený limetkový od Baley. 

Krém jsem kupovala v akci asi za 80 Kč, normálně stojí tuším 149 Kč. 

Máte s těmito krémy nějaké zkušenosti?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)