Podzimní trable

by - 10:24

Ahoj!

Dlouho jsem se radovala, jak mě míjí všechny ty chřipky a podobně, až jsem tak nakonec dopadla taky. Takže smrkám, čajíčkuju a jsem ráda, že žiju. Ještě, že dneska nemám školu a v práci jsem si vzala dovolenou. Přes víkend to snad nějak vyležím. Doma předěláváme kuchyni, takže tu máme taky slušný nepořádek a šrumec, už se těším, až si v novém něco uvařím. A ještě jedna věc, co by vás mohla zajímat v tomhle dnešním kecacím příspěvku. I já jsem podlehla ebay a na cestě mám slušnou řádku balíčků, takže se v průběhu několika týdnů, podle toho, jak budou šikovní, můžete těšit na pár tipů a co že jsem si to vlastně všechno objednala. Řeknu vám, je to docela zlo, asi jsem to neměla dělat, člověk párkrát klikne a je to a ještě ty ceny, oproti těm u nás...:) 

Doufám, že se máte fajn a jste zdraví, pokusím se co nejdříve sesmolit nějaký příspěvek, fotky naštěstí nachystané mám, ale dneska mě čeká už jen postel a Septofort. 

P.S. Fotka je nafocená na nový foťák, který měl přítel půjčený z práce a řeknu vám, nezlobila bych se ho mít doma, fotí naprosto božsky!

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)