SLEEK paletka očních stínů - ShowStoppers

by - 17:34

Ahoj!
Značku Sleek jsem vám už představila v jednom z poslední článků a dneska tu jsem s dalším produktem od této britské značky. Tentokrát to tedy bude jedna z jejich vyhlášených paletek očních stínů s názvem showstoppers. Pochází z limitované edice, ale já ji kupovala už někdy v květnu a stále jsem ji viděla na e-shopech, takže tak :)

Sleek paletky očních stínů obsahují celkem 12 barviček a tato má jak matné, tak také třpytivé stíny. Paletka je v matném černém a pevném balení s velkým zrcadlem uvnitř a dojde vám ve stylové černé krabičce. Součástí balení je také oboustranný pěnový aplikátor, který používám jen občas, třeba na aplikaci stínů do vnitřního koutku.
Co se konzistence stínů týče, je nádherně máslová, zejména u třpytivých stínů a pigmentace je také velmi dobrá. Jediné, co by se dalo stínům vytknout je to, že docela práší, stejně jako jsem to zmiňovala už u konturovací tria. Horší je to u stínů, které jsou třpytivé, tam je potřeba si při aplikaci dávat trošku pozor, a také záleží, jaký použijete štětec.
Zde foťák barvy zachytil velmi věrohodně a prakticky se neliší od skutečnosti
Paletka showstoppers obsahuje 6 třpytivých a 6 matných stínů, které se spolu velmi dobře kombinují a najdete zde jak barvičky na neutrální líčení, tak i na něco pořádně bláznivého. Bílý a tělový třpytivý stín se také dá použít jako rozjasňovač.
Po paletce sahám poměrně často a mými favority jsou zejména růžová a vínová barvička a potom také hnědá a třpytivý béžová vedle modré. Na ztrácení je skvělá také úplně první broskvová barva, kterou už mám skoro vypotřebovanou. Je velmi nenápadná, dost špatně se fotí, ale na víčku svou práci udělá a líčení už snad přirozenější ani být nemůže.  
Zrcadla ve Sleek paletkách prostě miluju, takový milý bonus a navíc nezkreslují a podobně.  
I černá je opravdu černá, což je super :) Ta světle broskvová, kterou mám tady na ruce nad šedou opravdu nejde poznat, ale vyfotit takovou barvu je nadlidský úkol. Barvičky se dají i dobře vrstvit, takže se s nimi dá dosáhnout i tmavšího líčení.

Momentálně mám dvě paletky očních stínů od Sleeku a nejspíš nebudou poslední, protože mají opravdu moc pěkné barevné kombinace a za cca 300 Kč dostanete 12 super barev. Značku Sleek tak znovu doporučuji a jediné co musím trošku pohanit, je to prášení, na které se ale dá zvyknout.

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)