Gabriella Salvete pískové laky - Eleganza a Clementina

by - 21:00

Ahoj!
Dneska tu pro vás mám dva mé oblíbené laky na nehty z nové kolekce od Gabrielly Salvete - Eleganza a Clementina. Jak už jste si jistě všimli, pískové laky momentálně frčí a i já jsem si je zamilovala. Když jsem nedávno uviděla, že budou opět nové odstíny, skákala jsem radostí a samozřejmě si musela pořídit nějaké další. Zatím jsem sáhla po těchto dvou, ale bojím se, že poslední nebudou, znáte to :)
Gabriella Salvete pískové laky prostě umí a umí také zvolit ty správné odstíny. Když jsem na fotkách uviděla tenhle vínový, věděla jsem, že ho musím mít. V obchodě mě pak zaujal ještě lehce meruňkový odstíny, který je ideální na takové to běžné nošení ala nemám nic na nehtech, jsou takhle pěkné.
Clementina vypadá v lahvičce více do broskvova, než pak uschne na nehtech. Tam vypadá opravdu jemně, spíš smetanově s jemným třpytem. Moc se mi líbí a dobře se kombinuje. 
Lak obsahuje větší třpytky. Schne stejně rychle jako ostatní pískové laky a vydrží poměrně dlouho. Odlakovat jde také dobře, jen je potřeba trošku přitlačit a je to.
Eleganza je můj srdcový odstín. Nádherná vínová se zlatými třpytkami. Přesně takový odstín jsem sháněla. Připomíná mi Color Tattoo v odstínu Metallic Pomegranate. Sahám po něm poměrně často a představuje pro mě ideální barvu na podzim.  
Jediné, co bych těmto novým odstínům vytkla je to, že méně kryjí. Nevím, jestli je to kus od kusu, nebo to přijde jen mně, ale u těch prvních odstínů většinou stačila v nouzi i jedna vrstva, tady jedna rozhodně nestačí. Přijdou mi jakoby více vodovější a dvě vrstvy jsou prostě nutnost. 

Určitě ale laky vyzkoušejte, pokud jste po nich ještě nesáhly, jsou nádherné, skvělé a drží!

Máte nějaký z nových odstínů?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)