ISANA Professional odlakovač na nehty

by - 18:30

Ahojte!
V Rossmannu jsem nedávno objevila nové odlakovače na nehty od značky ISANA, které mne zaujaly a jelikož mi doma akorát docházel, tak jsem po jednom z nich sáhla. Mají nové obaly, nevím jak je to se složením. Zakoupíte je tak v obalu s dávkovačem, který je velmi praktický a já si ho plánovala pořídit už od značky Ebelin, ale nějak jsem se k tomu nedostala. A jak si vede tento?

Odlakovač má být bez acetonu a na lahvičce stojí, že jde o limitovanou edici, tak uvidíme, jestli se u nás v drogeriích stihne ohřát nebo ne. Obal se mi každopádně moc líbí, nemám ráda takové ty plastové průhledné obaly s barevným odlakovačem uvnitř. Je to blbost, ale prodává to dobře, protože pokud bych se rozhodovala jen podle obalů, sáhnu rozhodně po tomhle černém. 
Odlakovač má 175 ml, což mi přijde tak akorát, vydrží mi poměrně dlouho. 
To nejlepší na něm je ale dávkovač, protože další věc, co nemám ráda, je rozlitý odlakovač všude možně (což se mi vždycky povede, když si ho nalévám na tamponek). S tímto dávkovačem se vám to nestane a pokud budete potřebovat tamponek jen lehce více namočit, nenalijete si na něj půl lahvičky. 
Jednoduše přiložíte tamponek na otevřený dávkovač a párkrát zapumpujete, podle potřeby. A je to. 

Obal jsem myslím vychválila dost, ale vás určitě zajímá, jak si odlakovač vede v tom nejdůležitějším - v odstraňování laků. Musím říct, že velmi mile překvapil. Poslední odlakovač, který jsem měla a byl bez acetonu byl poměrně katastrofa. Spíš lak rozpatlal než odlakovat. Tento si ale hravě poradí s laky Stars Enamel od Gabrielly Salvete a to už je opravdu high level. Hravě odstraní třpytky, jen to chce trošku více trpělivosti, ale za to můžou pískové laky a ne odlakovač.

Pokud tedy váháte, jestli si ho koupit nebo ne, rozhodně ho doporučuju. Smrdí sice stejně hrozně, jako všechny ostatní odlakovače, ale svou práci odvede a praktické balení má jako bonus.

Seženete v drogeriích Rossmann a cena se pohybuje okolo 50 Kč.

You May Also Like

3 komentářů

  1. vypadá dobře, mě štve, že zrušili ty odlakovací ubrousky, to bylo super do kabelky, na cesty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrušili, fakt? néé ty byly super, ještě doma asi tři mám :(

      Vymazat
  2. přesně tenhle má švagrová, zkoušela jsem :) je výborný

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)