Oblíbené make-up produkty - podzim

by - 12:43

Zdravím vás z pošmourného a taky pěkně studeného dne! :)
Dneska jsem si pro vás připravila článek o mých podzimních oblíbencích z dekorativní kosmetiky, který jsem konečně úspěšně dopsala. Bylo pro mě docela těžké vybrat jen jednu rtěnku či jeden lak, a tak je to trošku bohatší, ale já myslím, že se zlobit nebudete (mé druhé jméno je totiž dost často nerozhodnost)

Košík s mými oblíbenými produkty z dekorativní kosmetiky je tak trošku plnější a to jsem ho ještě nadvakrát třídila, aby toho nebylo zas tak moc. Jak už jsem ale říkala, doufám, že vám to nevadí a myslím, že nejsem jediná, kdo má na podzim více oblíbených produktů a prostě se nemůže rozhodnout pro jeden! :)

Laky na nehty


Myslím, že není žádným velkým překvapením, že největší zastoupení v oblíbených podzimních lacích mají ty laky pískové. Miluje je teď každý druhý, koho znám a já se ani nedivím, jsou prostě skvělé! Vezmeme to ale postupně (zleva):
  • Rimmel Space Dust pískový lak v odstínu Luna Love - růžovo-fialová nádherná barva, kterou mám zrovna na nehtech, jemně se třpytí a vydrží pekelně dlouho, při odlakovávání musíte trošku přitlačit, ale pořád stačí jen tamponek a odlakovač.
  • Rimmel 60 seconds v odstínu 320 Rapid Ruby - temně vínová barva je přesně to pravé na podzim, tyhle laky mají super štěteček a opravdu schnou rychle, jedinou nevýhodou laku je to, že trošku zabarvuje nehty do červena, hlavně při odlakovávání, minule jsem se pěkně vztekala...
  • Rimmel 60 seconds v odstínů 500 Caramel Cupcake - krásná béžová barva, na nehtech vypadá přirozeně a přesto tak nějak kouzelně, mám ji moc ráda a nosím ji, když se nemůžu rozhodnout, jakou barvu zrovna chci
  • Gabriella Salvete Stars Enamel v odstínu 02 Sapphire - co k tomu dodat? Nádherná fialová barva, kterou nosím ze všech mých pískových laků asi nejraději
  • Gabriella Slavete Stars Enamel v odstínu 04 Mistero Grey - tato šedostříbrná se zase hodí ke všemu
  • Gabriella Slavete Stars Enamel v odstínu 17 Eleganza - nejnovější přírůstek do mé rodinky, který jsem si ihned zamilovala, ladí mi ke stínům Color Tattoo a na podzim rozhodně patří
  • Gabriella Slavete Stars Enamel v odstínu 09 Vampire - klasická červená v pískovém provedení, zatím jsem se s ní úplně nesžila, ale přesto si ji ráda nalakuju

Produkty na oči


Tak tady to zase tak velký problém nebyl. Jednoznačným vítězem v anketě "stíny podzimu 2013" se stala paletka od Sleeku Vintage Romance, protože nemá konkurenci! Na paty jí šlapu Color Tattoo v odstínech Metallic Pomegranate a Permanent Taupe, které používám tento podzim nejraději a nejčastěji. 
Z řasenek teď nejraději používám tyto dvě a to hlavně proto, že mi vcelku vyhovují, ale hlavně se nerozmazávají, neopadávají a vydrží mi celé pošmourné dny. 

  • Max Factor 2000 Calorie se zahnutým kartáčkem je moc fajn, jen je potřeba kartáček dobře očistit od řasenky, pokud to neuděláte dobře, pak trochu slepuje. 
  • Maybelline Great Lash Lots og Lashes je prostě stálice, o té už jsem psala mockrát.

Produkty na rty



Tak tady to bylo opět trošku horší, uznávám. Rtěnky jsem třídila a třídila a stejně jsem nakonec zůstala na čísle 8!  Z balzámů na rty ale jednoznačně vyhrává tento Lip Butter od značky Nivea. Na fotce je ve verzi vanilka a makadamia, ale i na jeho karamelovou sestru nedám dopustit.


Rtěnky zleva:
  • Catrice Pure Shine Colour Lip Balm v odstínu 010 Rose & Woody - fialovo-hnědý odstín vypadá na rtech velmi jemně a já po něm sahám vždycky když ráno spěchám a nemám čas použít rtěnku
  • Bourjois Color Boost v odstínu v odstínu 01 Red Sunrise - nádherná červeno-oranžová barva, výrazná, takže je potřeba dát si při aplikaci pozor, lehce se leskne a vypadá na rtech božsky
  • Maybelline Color Whisper v odstínu Mad for Magenta - fialová barva, která mi k podzimu sedí a to, že se jedná o balzámo-rtěnku mé rty ocení vždycky, když jsou moc suché na to, abych použila rtěnku
  • Rimmel Hydra Renew v odstínu 700 Nude Delight - vínovo-rudá rtěnka, nosím ji ráda na večer a jen potvrzuje to, že Rimmel prostě rtěnky umí
  • Essence dlouhotrvající rtěnka v odstínu 09 Wear Berries - opět fialová rtěnka od které jsem moc nečekala, ale velmi mile překvapila a odstín mi padne jako ulítý
  • Rimmel Kate Moss v odstínu 07 - jde o nude barvičku s nádechem do červena, která na rtech vypadá velmi přirozeně
  • Rimmel Kate Moss matná rtěnka v odstínu 102 - růžová barva, která na první pohled vypadá, že bude až moc ala Barbie, ale na rtech vypadá překvapivě dobře
  • Rimmel Kate Moss matná rtěnka v odstínu 110 - tuhle rtěnku jsem si v létě přivezla z Londýna a je to prostě TOP! Barva se těžko popisuje, ale uvidíte níže, že je jednoduše nádherná
zleva: Catrice, Bourjois, Maybelline, Rimmel, Essence, Rimmel Kate Moss 07, Rimmel Kate Moss 102, Rimmel Kate Moss 110

Produkty na obličej


Oblíbenou bází je v Pore Refiner od Biodermy, který mi vyhovuje a jsem s ním spokojená, i když jsem od nej čekala trošku více, to uznávám.


Z make-upů nejčastěji stále sahám po CC krému od Max Faktoru, který mi vyhovuje už od léta a stále s ním nemám nejmenší problém, ba naopak, vždycky mě dokáže příjemně překvapit. Z novinek teď zkouším Stay Matte od Rimmelu, který prozatím vypadá vcelku dobře, už jsem i skoro vybledla do toho správného odstínu, takže mi už prakticky sedí. Jen pod něj musím více namazat obličej a uvidíme, jak si povede, až začne mrznout.


A nejoblíbenějším pudrem, který momentálně používám pořád je tento healthy balance od Bourjois. Je jednoduše skvělý a dokonce lepší, než ten od Rimmelu. Určitě o něm ještě uslyšíte.

Tvářenka, bronzer, rozjasňovač


Oblíbeným bronzerem je stále Smooth Skin od NYC. Je levný a ve vyhovujícím odstínu, vydrží - co víc si přát :)


Z rozjasňovačů teď nejčastěji sahám po tomto tekutém od NARS v odstínu SUPER ORGASM a to hlavně kvůli jeho odstínu. Milovala jsem ho v létě a myslela jsem si, že na podzim už asi nebude to pravé, ale zatím jsem spokojená. Samostatný článek na něj také určitě bude.


Tvářenky mám oblíbené dvě. Hlavním podzimním favoritem je Sin od NARS, mimochodem také s fialovým studeným nádechem, na kterém očividně tento podzim ujíždím. Když chci trošku teplejší barvu, sahám po této nádheře od Lancomu z limitky inspirované Paříží. 

zleva: Lancome, NARS

Tadááá! Tak to by bylo to nej z dekorativní kosmetiky pro tento podzim. Ráda bych ještě udělala obdobný článek na pečující kosmetiku, tak doufám, že se k tomu brzy dostanu. Doufám, že jste si příjemně početli a budu ráda, když mi dáte vědět, jaké oblíbence máte vy.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Paletka od Sleek mi prisla minuly tyden, je uzasna. Ale nechapu, co vsichni vidi na rasence Great lash, me se hrozne obtiskava a pri liceni mam vzdy kolem oci cerno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řasy jsou asi taky dost individuální záležitost, ale mně tahle vyhovuje a nic z toho co popisuješ mi nedělá, naopak mi to třeba dělá Rocket od Maybelline...ale kolegyně téhle Great ta s tím klasickým kartáčkem mi nevyhovuje třeba, ta se mi už obtiskává po chvíli, záhada :)))

      Vymazat
  2. uzasne licka!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH,75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  3. Máš půlku věcí podobnou jako já :D I odstíny a proto jsem si tě minulý týden přidala na bloggeru do oblíbených :) Paletku Sleek vintage romance mám na cestě...už déle, protože se zatoulala, ale snad už to bude v pořádku :)
    Jen bych řekla, že ta whisperka je odstín Mad for magenta, mám jí taky :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. děkuji, opraveno, tu druhou mám taky a nějak mě ten název napadl jako první :D a na Sleek se těš, pořád si stojím za tím, že ta paletka je lepší jak ostatní, o fous, i konzistencí a pigmentací, mooc mile překvapila :)

      Vymazat
    3. Jasne no :-) dnes jsem si sla pro tu wear berries, libi se mi od zacatku co je v nabidce, ale nejak jsem se nemohla rozhoupat. Ale je skvela :-) ta barva!

      Vymazat
    4. že? hodně mile mě překvapila :)

      Vymazat
  4. Jojo, ja mam doma od zacatku natural beauty 07 a 08 colour crush, takze jsem vedela do ceho jdu, jen ten odstin :-) lakala me vazne dlouho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky vždycky dlouho odolávám, ale stejně se nakonec ukecám, v tom jsem fatk dobrá :D

      Vymazat
  5. Pekne si to spisala, ja mam taketo clanky rada, niektore veci mame spolocne. :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)