Rimmel Lasting Finish Lipstick - Cutting Edge

by - 20:19

Krásný sobotní večer všem!
Pro dnešek vám ukážu moji novou oblíbenkyni tohoto podzimu. Rtěnky od Rimmelu považuji za jedny z nejlepších a když jsem hledala ten správný podzimní odstín, vyrazila jsem prvně k jejich stojanu v drogerii. A nezklamal ani tentokrát! Do oka mi padla rtěnka v odstínu 120 cutting edge, kterou jsem si čase opravdu zamilovala.

Doma mám několik rtěnek od této značky z řady Rimmel by Kate Moss. Řada Lasting Finish mě zatím nechávala chladnou, ale nepochybovala jsem, že by mi nevyhovovala, na to mám Rimmel až moc ráda. Bylo mi celkem jedno, jestli rtěnka bude hydratační, matná atd., hledala jsem hlavně ten "můj pravý odstín" jestli více, co myslím. 
A mrkla na mě tahle 120 s názvem Cutting Edge. Už ta barva na obalu mne zaujala a jakmile jsem rtěnku vyzkoušela na ruku, věděla jsem, že je to TA pravá. A ještě jsem ji kupovala v akci 25 % sleva na značku, takže mě stála asi 80 Kč. Bylo to znamení! :)
Na první pohled se může rtěnka zdát hodně tmavá, ale jak sami hned uvidíte, zdání prostě klame. 
Co se obalu rtěnky týče, raději mám ty černé z řady Kate Moss, líbí se mi, že jsou matné. Každopádně ani tyto obaly nejsou špatné, jsou pevné, funkční a s klasickou korunkou Rimmel. Rtěnka není tolik parfémovaná jako Kate Moss řada, vůně mi nevadí a většinou ji ani nevnímám.
Co se samotné rtěnky týče, je moc příjemná. Mé rty nevysušuje nijak významně (samozřejmě je to výrazná rtěnka a ne balzám a je potřeba mít rty hladké a přetřené něčím hydratačním). Nerozpíjí se, neflekatí a drží. Měla jsem ji v divadle a i skoro po 4 hodinách než jsem dojela domů na rtech zůstal jemný nádech barvy. 
Samotná barva si mě získala, byla to láska na první pohled a jak už jsem říkala, tohle je TA MOJE fialová na podzim. Na rtech není až tak řvavá, jak jsem se bála že bude a nedělá mi problém s ní normálně vyjít ven, i když se těch sytých barev přeci jen stále trochu bojím.
Pokud také hledáte svůj odstín na podzim nebo možná už spíš zimu, určitě mrkněte také na rtěnky od Rimmelu, protože mají spoustu krásných odstínů za dobrou cenu. 

Máte rádi rtěnky od Rimmelu? A jaká barva či konkrétní rtěnka je TA vaše nej?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Delicious Shade!!
    Lovely blog! Following you now. Follow back and return the Love! Will Appreciate it!
    xoxo
    Red Alice
    http://redraoalice.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)