My make-up routine

by - 21:41

Ahoj!
Zdravím Vás u dnešního článku, kde Vám představím produkty, které používám takřka denně na můj běžný make-up. Čas od času měním například řasenku či bázi, ale tyto produkty jsou momentálně moje nejoblíbenější a sahám po nich nejčastěji. Tak jdeme na to!


Jak už jsem říkala, produkty měním podle nálady/ročního období atd., ale tohle jsou dlouhodobě a momentálně nejoblíbenější kousky, které používám ke svému každodennímu make-upu. 
Takřka vždy (pokud nezapomenu) používám bázi pod make-up. Bioderma Pore Refiner už jsem Vám na blogu představovala a stále po něm sahám. Na rty používám balzám a mezi mé nejoblíbenější už od léta, kdy jsem si je pořídila, patří NIVEA Lip Butter, o kterých jsem také psala. Pod oční stíny používám bázi vždy, protože mám mastnější víčka. Můj favorit je obyčejná báze od Essence Color Arts, kterou jak jsem zjistila zrovna ruší, takže ano, děkuji Essence!
Místo make-upu používám již od léta (bez menších výjimek) CC krém od Max Factor, který je prostě skvělý. Jelikož mě trápí již od malička pandí kruhy pod očima, korektor je nutnost. Zamilovala jsem si korektor od britské značky Collection, ale bohužel mi dochází. Korektor od Bourjois mám také moc ráda a oba můžu doporučit. 
Na běžné denní líčení sahám nejčastěji po paletce od Sleeku - Oh So Special. Vykouzlíte s ní jak jemné, tak i výraznější líčení. 
Na tváře sahám nejčastěji po NARS - Sin. Nádherný odstín, kterého jsem se stále nenabažila. Když mám čas, používám i rozjasňovač a momentálně je mým oblíbeným Albatros také od NARSu. Ve zkouškovém se trocha toho projasnění unaveného obličeje vždycky hodí! :)
Mám mastnější T-zónu a proto sahám každodenně po pudru. I o healthy balance od Bourjois jste už slyšeli a stále je mým oblíbence, jen škoda, že dost rychle ubývá. Na obočí používá, už asi dva roky tužku od Catrice a průhledný gel od Essence. Rimmel tužka na oči je skvělá jak výdrží, tak sytou barvou. Na řasy momentálně používám 2000 Calorie od Max Factor se zahnutým kartáčkem.
A takto nějak vypadá můj běžný make-up. Pokud mám čas/náladu používám rtěnku či lesk, ale v poslední době vyběhnu z dobu a jsem ráda, že stíhám autobus.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkná hromádka. Taky bych měla sepsat takový článek. Ty tvářenky Nars jsou skvělé, tedy tvářenka a rozjasňovač, musím na Sin mrknout v Sephoře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NARS tohle vážně umí na na Sin mrkni, nezdá se, ale je to božská barva :)

      Vymazat
  2. Tak tenhle článek se mi opravdu moc líbil! Rozhodně plánuju sepsat něco podobného. ;) Jinak mě moc mrzí, že essence stahuje tu bázi, protože mi přišla v drogérii nejlepší a nejdostupnější - škoda no :(
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! a o té bázi mi ani nemluv, já když jsem si to přečetla, tak jsem začala nadávat :D ale stahují i pigmenty, tak to berou asi jedním vrzem...každopádně pokud na ni ještě někde narazím, tak beru do zásoby, vždycky když jsem pro ni ale šla, tak byla většinou vybraná, byl o ni dost zájem :/

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)