My morning routine / Moje ranní rutina

by - 18:16

Zdravím!
Venku je pořád hnusně a já jsem pořád naprskaná a všichni kolem taky, ach jak já miluju tohle počasí! :) No nic, dneska bych vám ráda ukázala mou ranní rutinu, kterou v této sestavě používám už docela dlouho. Podobné články mám sama moc ráda, tak doufám, že se bude tento líbit i vám. 

Jelikož jsem po ránu hrozně líná a věčně nestíhám, i když se fakt snažím ten budík neposouvat pořád dokola, tak i má ranní rutina není nijak dlouhá. Pokud vstávám například na zkoušku nebo něco důležitého, to mi jde docela fajn, ale jak je to "jen" do práce nebo do školy, tak to jsem ten budík fakt schopná posunout tak o 20 minut a pak šílím a nestíhám :)
Jako první si tedy v koupelně natřu rty balzámem a vyčistím si zuby. Už víc než rok používám kartáčky Curaprox a jsem nad míru spokojená. Vždycky jsem měla problém s tím, že mi čas od čas krvácely dásně, minimálně jsem je měla podrážděné. S tímhle měkkým a hustým kartáčkem to ani nebolí ani nekrvácí a jsou prostě moc fajn. Většinou si v akci koupím nějaký do zásoby a v tomhle případě mi není líto dát za kartáček víc peněz. Crest pasty jsem si oblíbila v Řecku a nakoupila pár domů, zatím je stále ještě používáme a jsou fajn.  
Po vyčištění zubů si opláchnu obličej studenou vodou (ano, vždycky jsem to nesnášela, ale naučila jsem se to tak dělat a opravdu to dokáže probrat, aspoň na chvíli) a pak používám mýdlo na obličej od Clinique. Měla jsem ho ve vzorečku a zamilovala si ho. Předtím jsem používala pěnu od značky Nivea, ale měla jsem po ní často pleť jako sušenku. Tohle mýdlo je naprosto skvělé, mám verzi pro suchou/kombinovanou pleť a obličej mám vždy jemný a hebký, žádný pocit pnutí. Na obličej používám také speciální ručník, je to klasický malý froťák, ale mám ho pouze na obličej a na nic jiného. 
Po opláchnutí obličeje znovu přetřu rty. Krom Carmexu mám moc ráda tyto másla od Nivey, hlavně teď v zimě si je nemůžu vynachválit. 
Pak přichází na řadu krém. Nejčastěji ráno mažu obličej CC krémem od Mixy, o kterém jsem už psala. Nějaké viditelné výsledky ve zmizení začervenání nevidím, ale jinak je krém moc fajn a mně se osvědčil. Pokud hodně mrzne, nebo mám pocit, že by můj obličej ocenil trochu více hydratace, používám krém od Ryoru s přírodními oleji, který je opravdu hustý a mastnější.

No a pak přichází na řadu už klasický make-up, případně nic, pokud jsem doma a nikam nejdu. 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Moc hezký článek. Jsem rád že nejsem jediný kdo psal na tohle téma :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)