BATISTE suchý šampon

by - 13:15

Krásné pondělí všem!
Venku to vypadá na jaro a to já můžu, takže mám dneska extra dobrou náladu, i když musím trčet do večera v práci, ale co už, zítra ta škola bude horší. A pokud jste na tom stejně jako já, že jste rádi za každou volnou chvilku, pak by vás taky mohl zajímat tenhle článek. Řeč bude o suchém šamponu značky Batiste, který je také poměrně profláklý. Já osobně suché šampony moc často nepoužívám, ale někdy je to prostě potřeba a pak jsem ráda, když umí doslova zázraky!
Miluju pocit čerstvě umytých vlasů, ale ne vždy je na to čas, že jo. Suchý šampon je mým velkým pomocníkem hlavně v případech jako "tu hlavu si umyju až zítra, už přece nikam nepůjdu, tak co" a pak vám někdo zavolá, nebo potřebujete najednou nutně do obchodu a stydíte se vylézt z domu. 
A právě na tyhle chvíle je suchý šampon moc fajn pomocník. Vcelku ráda používám Frottee šampon, který stojí asi 70 Kč a je fajn. Zkoušela jsem ještě další, ale třeba Syoss, tak ten byl děs a za dost peněz byl prakticky hned pryč. O šamponech Batiste básní spousta lidí, a tak jsem si ho připsala na seznam položek, které si chci pořídit, když jsem byla v létě v Londýně. V Anglii ho seženete za cca 3 libry a věčně mají akce typu 2+1 atd. K dostání je několik verzí a seženete ho i v provedení pro tmavé vlasy, což je taky fajn. Já ale zvolila klasický. Lahvička je jako klasický sprej (200 ml), takže se velmi dobře nanáší, ne jako Amica, od které je vždycky celá koupelna i já :)
Co se mi na něm moc líbí je to, že jde z vlasů krásně "vydrbat", takže nejste jako šedivá babička. Jemně voní, tak čistě. Poměrně dlouho vydrží - tenhle používám od léta a pořád tam trocha je. A co hlavně, opravdu dokáže z vlasů vytáhnout tu největší mastnotu. Samozřejmě, že nic není nad pořádné umytí šamponem, ale jako nouzovka je vážně skvělý. Mám po něm pocit svěžích vlasů a jemná vůně v nich vydrží také poměrně dlouho. Často se mi u ostatních stávalo, že jsem je použila a dobrý, ale do hodiny vlasy opět hrůza. Tenhle šampon je udrží nemastné mnohem déle a pokud si je třeba stáhnete do culíku, tak v pohodě vydržíte celý den. 

Spousta holek co zná, ho také používá jen tak do čistých vlasů pro dodání objemu. To mi přijde trošku jako plýtvání, ale funguje vcelku taky. Sečteno a podtrženo, tenhle šampon je prostě fajn a i když u nás stojí přes stovku a shání se docela těžko, rozhodně za to stojí.

You May Also Like

5 komentářů

  1. Taky mám Batiste, nikdy jsem suché šampony nepoužívala, teď ho mám taky jako nouzovku. Do práce bych ho nepoužila, to raději přijdu pozdě, než s mastnýma vlasama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fajn na ofinu třeba, ale jsou chvíle, kdy je i suchý šampon krátký a to bych teda taky raději vyběhla s mokrou než mastnou hlavou :D

      Vymazat
  2. Ahoj, díky za tip. Koupila jsem si Batiste a je fajn. :-) Ale nepříšlo by mi, že se těžce shání. Koupila jsem ho za 80 na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/
    Díky za tip a měj se. D. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Batiste jsem ještě nezkoušela, ale asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)