Dvoufázový odličovač očí L'oreal

by - 12:26

Ahojky!
Zoufalá cesta za tím "pravým" a nejlepším odličovač na oči stále pokračuje. Dneska vám ukážu výrobek, který jsem si kupovala těsně před Vánocemi, a u kterého jsem hodně rychle pochopila, že tohle rozhodně ON nebude. Řeč je o dvoufázovém odličovači na oči od značky L'oreal. Tohle prostě žádný zázrak není a co jsem tak četla, tak ani nejsem jediná, kdo si to myslí.

Na odličování očí používám hlavně ty dvousložkové odličovače, které mi mnohem více vyhovují. Když mi před Vánocemi došel odličovač od Mixy, narazila jsem v drogerii na tento L'oreal v akci a řekla si, že ho zkusím. Dle popisu jde o jemný odličovač, se kterým byste měli hravě odstranit i voděodolný make-up.
No, co si budeme povídat, zázrak to není a já jeho další koupi rozhodně neplánuji. Už jsem se s ním trošku sžila, ale ze začátku jsem měla chuť s ním někam mrsknout. Před první použití jsem ho protřepala, nalila na tamponek, přiložila na oko, chvíli nechala působit a pak, stejně jako vždycky, oko odlíčila. No tedy vlastně neodlíčila. Jediné, co z oka bylo dole, byly stíny, řasenka se prakticky nehnula a to nebyla ani voděodolná. 
S voděodolnou tužkou na oči má taky docela problém a řasenku mi odlíčí jen když ho použiju fakt hodně a trošku přitlačím. Jenže to prostě nejde dělat každý večer, protože to bych za chvíli byla bez řas. Rovnou říkám, že dost pochybuju o tom, že by odlíčil voděodolnou řasenku a ani nemám chuť to zkoušet. Momentálně ho používám na dočištění oka po tom, co použiju gelový odličovač od Sephory. Samostatně je pro mě nepoužitelný a rozhodně si ho znovu kupovat nebudu.

Balení má 125 ml a já ho kupovala v akci za 99 Kč.

Máte s tímto odličovačem nějaké zkušenosti? A jaký je váš nejoblíbenější oční odličovač?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já vyloženě žádný oční odličovač nemám,používám klasické odličovací mléko od Garnieru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je na tom nejvtipnější, že odličovací mléko L'oreal nebo micelárka umí odličovat řasenku líp, než tenhle zázrak, který má být speciálně na oči...:D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)