L´oréal Miss Manga Mega Volume řasenka

by - 14:58

Krásné slunečné úterý všem!
Opět jsem tu s recenzí na poměrně novou věc v našich drogeriích, které jsem v lednu neodolala ani já. Určitě jste o ní už slyšeli nebo viděli nějakou reklamu - jde o řasenku od L'orealu Miss Manga, která slibuje monstrózní objem řas. Kdo by ho nechtěl, že? A jak se mi řasenka líbí? To vám hned povím.

Řasenku od L'oréalu jsem snad ještě žádnou neměla a nějak zvlášť jsem po nich ani netoužila. Takhle nová růžovo-černá kráska mě ale zaujala jak obalem, tak svým kartáčkem a já se rozhodla, že ji zkusím.
Řasenka slibuje mega objem celých řas, prostě manga pohled. No byla jsem zvědavá, protože kdo by nechtěl mít krásné husté a dlouhé řasy? Řasenku používám asi třetí týden a popravdě z ní mám pořád docela rozporuplné pocity.
Kartáček je super. Mám ráda tyhle kónické kartáčky a tento je i tak akorát tlustý a dlouhý. Když jsem řasenku poprvé otevřela, zajásala jsem, že to prostě musí být super. A ono by možná i bylo, kdyby celá takhle řasenk neměla jedno velké ALE, které mi příšerně vadí.
Nejdřív ale něco k náplni řasenky - ta je fajn, nerozmazává se, neobtiskuje ani mi neopadává, po téhle stránce jí nemám co vytknout. Trošku zvláštně mi smrdí, ale to bude asi spíš jen můj problém. Teď se ale dostávám k tomu ALE. Kartáček je super, ale jeho "pokračování" (nevím, jak nejlépe to nazvat...) je naprosto příšerné a já nejsem schopná se s touhle řasenkou nalíčit bez nadávek.
Jak vidíte na fotce, on je totiž ten aplikátor totálně měkký a hrozně pružný a to jsem na něj prakticky netlačila. Díky tomu nejsem schopna pořádně řasy pročesat kartáčkem a když náhodou spěchám a nedávám pozor, tak mi díky své pružnosti kolikrát kartáček málem vypíchne oko a otřu si s ním celé víčko. Nechtějte vědět, jak u toho nadávám. 

Když se fakt snažím, tak si řasy nalíčím a vypadají dobře no. Sice žádný "manga" efekt nevidím, ale jo, řasy zvýrazní a prodlouží. Tak nějak se mi po ní ale nechce sahat moc často, protože piplat se s řasama půl hodiny prostě čas nemám. Navíc když se s tím piplu tak většinou ještě řasy spíš slepím jak dobře pročešu, protože to prostě nejde.

Takže tím bych asi ukončila tuhle recenzi. Pokud vám nevadí extra pružné kartáčky, tak směle do ní, jako řasenka je fajn, nemá žádné neduhy jako opadávání či rozmazávání, ale za sebe ji teda doporučit nemůžu a znovu bych si ji nekoupila ani náhodou.

Já tu svoji kupovala v DM za 199 Kč v akci.

Máte zkušenosti s touto řasenkou?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Díky za recenzi, viděla jsem reklamu a docela mě zajímalo, jaká doopravdy je. Ušetřila jsi mi dvěstě korun, protože si ji nekoupím :) Moje zlatý dobrý maybelllinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač a jak říkáš, zlaté maybellinky, k těm se taky vždycky ráda vrátím a třeba růžová falsies má taky takhle pružnější kartáček, ale tak nějak normálně, tohle jsem moc nepochopila, buď mám třeba nějaký pružnější kus nebo to tak má být, ale moc praktické to není a ten ohyb mi přijde i hrozně blízko kartáčku, možná kdyby to bylo kousek dál, tak se to dá

      Vymazat
  2. ja ju mám a mne celkom vyhovuje som s ňou spokojná :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)