Rimmel Moisture Renew rtěnka

by - 18:26

Zdravím!
Začínám být vážně docela dost ujetá na rtěnky a přestože bych s tím už asi něco měla dělat, nějak mi to nejdete a přikoupila jsem do sbírky dalšího miláčka. Od pondělí je v drogeriích Rossmann k dostání nová vylepšená rtěnka od Rimmelu Mositre Renew, která má být krémová a hydratační. Jak slyším spojené Rimmel, rtěnka a hydratační, to já hned zbystřím no a musela jsem to jít prozkoumat. A myslíte si, že jsem odolala? NE! A hned vám řeknu proč. 

Rtěnky od Rimmelu mám obecně moc ráda a mám jich doma hned několik. Když jsem minulý víkend listovala v letáčku Rossmanna a narazila tam na nové rtěnky v akci, bylo jasné, že jim prostě neodolám. Reklamy hlásají, jak jde o vylepšenou a hydratační rtěnku a na to slyším ještě víc.
Podle stránek Rimmelu by měla být rtěnka k dostání ve 14 odstínech. Já v drogerii potkala tak 8 a musím říct, že jsou pěkné, to jo. Zaujala mě nádherná červená, to byla vážně brutální barva, ale červené doma mám a chtěla jsem spíš něco na každodenní nošení a hlavně v zimě, když má být rtěnka hydratační. 
Původně jsem měla v košíku jinou barvu, více do růžova a bez shimmeru. Pak jsem ale objevila ještě jeden stojánek a v něm tento odstín s božím názvem "To nude or not to nude?". A okamžitě jsem ho vyměnila, protože tohle je přesně ta barvička, jakou jsem hledala.
Rtěnky mají klasický obal ala Rimmel. Je fajn, líbí se mi, drží...prostě není co vytknout. Líbí se mi i to, že rtěnky nejsou nijak extra parfémované. 
Mnou zvolený odstín se v obalu jeví jako růžovo-hnědá barvička se shimmerem, ale na rtech vypadá božsky. Udělá spíše jen jemný nádech a třpyt není taky nijak výrazný. Rty vypadají pěkné a hodně se mi tento odstín líbí k výrazným očím. 
Co se konzistence rtěnky týče, je opravdu krásně krémová a můžu potvrdit, že se mi po ní rty neloupou a nevysušují se, takže asi bude i docela hydratační. Nerozpíjí se a docela dobře drží a neflekatí. 
Odstínu se nemůžu nabažit a jsem vážně ráda, že jsem tuhle rtěnku vyzkoušela, protože se okamžitě stala jednou z mých nejoblíbenějších a nejpoužívanějších. Určitě na novou řadu mrkněte, pokud máte rádi krémovější rtěnky s menší, ale přesto obstojnou výdrží.

Momentálně by měly být stále v Rossmannu v akci za 99 Kč, což je super cena. 

Tak co, zkoušeli jste už tyto rtěnky?


You May Also Like

2 komentářů

  1. Moc pěkná recenze. :) Koupila jsem si taky jednu a jsem z ní unešená. Tu co sis koupila jsem měla taky v ruce, ale ke mě se ten odstín moc nehodí, tak jsem radši sáhla po 180 vintage pink, která je taky moc pěkná. Možná si pořídím i další odstín.
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslím, že nakonec neskončím u jedné, znám se ...:D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)