MIXA krém na ruce

by - 18:51

Ahoj!
Tento týden je jeden velký kolotoč, mám pocit, že ještě ani není konec víkendu a už je zase pátek a já absolutně nic nestíhám. Dneska jsme ve škole skončili výjimečně dříve, a tak mám chvíli čas vám napsat. Momentálně mám trošku depresivní náladu a mám pocit, že se mi nic nedaří a všechno je špatně (asi nějaká jarní depka), ale Vás tím zatěžovat nebudu. Raději Vám ukážu jeden z nejlepších krémů na ruce, který jsem kdy vyzkoušela a na který jsem kupodivu narazila úplně náhodou a vůbec jsem neměla v plánu si ho pořizovat.

Značka Mixa k nám dorazila už před delší dobou a jeden čas se o ní v blogovém světě docela dost mluvilo. Já jsem vyzkoušela CC krém a odličovač očí a jsem se značkou poměrně spokojená. Věděla jsem, že v jejím sortimentu jsou k dostání i různá jiná mazadla, ale nějak zvlášť mě nelákalo je vyzkoušet, hlavně teda proto, že toho mám doma dost a kupuji navíc jen věci, co mě opravdu "praští do nosu". 
Tento krém jsem dostala k nákupu už ani nevím čeho v Rossmannu. Moc se mi líbí, že tam slečny vždycky upozorní, když je něco 1+1 nebo když mám nárok na nějaký dárek k nákupu. To teda ne vždy je samozřejmost :). No nicméně krém mě potěšil.
Krém mám moc příjemnou konzistenci. Je poměrně hustý a to někdy až tak, že jde dost blbě vytlačit z tuby. Moc se mi líbí, že není nijak extra masný a hodně rychle se vsakuje. Nesnáším, když musím čekat a nemůžu pokračovat v práci. 
Poslední dobou mám hodně suché ruce a je jedno jestli je zima nebo teplo, prostě se mi čas od času udělají suché šupinky a jen tak něco je nenapraví. Tenhle krém to ale zvládá docela rychle, opravdu pěkně hydratuje a zklidňuje popraskané ruce. Dokonce bych i řekla, že se mi méně dělají záděr.

Za sebe bych tedy krém doporučila, je moc fajn, je bez parfemace, takže pokud nemáte rádi nic voňavého, tak tohle bude to pravé, má jen lehkou vůni krému. Přiznám se, že nevím, kolik přesně stojí, ale Mixa je takový průměr cen, tipla bych ta 70-100 Kč. Krému stačí troška, dobře se roztírá a je mým parťákem na pracovním stole.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)