Benefit The POREfessional

by - 14:46

Kdyby dneska nefoukalo, tak tam máme zase další krásný a sluníčkový den, ale pořád je to lepší, jak to pravé aprílové počasí ze začátku týdne. Ten pracovní týden se nám zase blíží se konci a já pro vás mám dneska konečně své vyjádření k jednomu z nejznámějších produktů od Benefitu. Je to vůbec má první věc od této značky a jak se mi líbí si můžete přečíst níže.
Přímo legendární the Porefessional od Benefitu jsem toužila vyzkoušet už dlouho, pořád mi ale bylo trošku líto těch peněz. Čím dál více jsem ale četla pochvalné recenze a tak jsem vyhlížela v Sephoře příznivou cenu. A ta také přišla koncem ledna, když zde probíhaly opět svátky bestsellerů a Porefessional byl v akci za 630 Kč. Pořád je to dost, ale stále je to milejší, jak skoro 1 000 Kč. K dostání jsou dvě velikosti, v akci byla ta menší 22 ml, kterou bych si ale stejně koupila tak, jako tak.
Co by měl tento produkt dělat je vám asi jasné. Tak jako spousta jeho kolegů slibuje i on vyzmizíkování pórů. Líbí se mi, že lze použít jak pod make-up, tak také během dne už na nanesený make-up. To jsem tedy zatím nezkoušela, protože nebylo potřeba, ale prý to funguje. 
Obal se mi moc líbí. Je stejně jako všechny produkty od Benefitu takový veselý, funkční a nezaměnitelný.
Produkt je v klasické vymačkávací tubičce, která je stejná, jako papírové balení. 
Co se konzistence týče, ta mi vyhovuje maximálně. Balzám má béžovou barvu, je hustý a krásně se roztírá. Jakmile ho nanesu, úplně cítím, jak mi pleť vyhladil a moc se mi ten efekt líbí. Co je pro mě obrovské plus je to, že absolutně nedělá hrudky, proto si myslím, že opravdu půjde s klidem nanést i na hotový make-up a krásně rozetřít, aniž by ho porušil.
Balzám mi neucpává póry a netvoří se mi po něm pupínky. Na pleti je vážně moc příjemný a make-up na něm dobře drží a rovněž se velmi dobře roztírá. Já ho používám pouze v okolí nosu, kde mě rozšířené póry, stejně jako milion dalších z vás, trápí nejvíce. 
Vás ale pravděpodobně nejvíce zajímá to, zda funguje. Jak se říká "důkaz místo slibů" - na fotce je krásně vidět, jak mi vyhladil póry na ruce a rozdíl je opravdu velký. 

Na obličeji mi funguje velmi podobně. Póry jsou menší, make-up dobře drží a tento efekt mi vydrží dlouho. Jsou však dny (a my dámy víme, které asi myslím...) kdy mi nepomůže opravdu nic a póry prostě vidět více jsou. Právě v této době jsem ho začala zkoušet a říkala si, jak je to naprd. Pak jsem ale přišla na to, že on opravdu funguje, jen jsou prostě dny, kdy mi nepomůže nic. 

Já jsem s ním tedy velice spokojená, nejvíce se mi líbí konzistence a pocit, který mi na tváří udělá. Pořídila bych si ho znovu, až bude za výhodnou cenu. Ještě je nutné dodat, že ačkoliv je toto menší balení a má pouze 22 ml, stačí vám opravdu špendlíková hlavička balzámu, v pohodě ji rozetřu na obě tváře a hotovo, takže vám toto balení vydrží dlouho. Je to zatím jediná báze z těch, které jsem dosud vyzkoušela, která mi póry opravdu zmenší a efekt je vidět. Ostatní většinou jen tvář vyhladily a make-up lépe držel, s póry však hnout nedokázaly. 

Jak už jsem říkala, bez slevy se cena pohybuje okolo 900 - 1 000. Já osobně v Sephoře nekupuji nic minimálně bez 15 - 20 % slevy a pokud si počkáte na další svátky bestsellerů, seženete ho nejvýhodněji. 

Znáte Porefessional? Jaká je vaše nejoblíbenější báze?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)