19. 5. 2014

INGLOT a NYX konečně v Brně!

Ahojky!

Dneska to bude jen krátký informativní článek hlavně pro všechny slečny z Brna a okolí, které se jen tak nedostanou do Prahy. Značka INGLOT je konečně k dostání v Brně, stejně jako NYX. Do svého sortimentu je zařadila parfumerie Douglas. 

INGLOT konkrétně pořídíte v Douglasu v Olympii a u jejich stojánku byla moc milá paní. NYX potom pořídíte v Douglasu ve Vaňkovce, stejně jako Bobbi Brown, která je také jen tam. 

Plánujete si něco od těchto značek pořídit?

4 komentáře:

  1. Ahoj :) Dají se v Douglasu v Olympii sehnat i prázdné paletky freedom system? Já se do Brna až tak často nedostanu a když už jo, tak se rozmýšlím, jestli do Douglas půjdu nebo ne, protože vím, že bych tam zas utrácela. :D Takže jsem to ještě nezjistila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, ano dají, kupovala jsem je tam, mají tam toho poměrně dost a jsou tam moc milé slečny :) a NYX seženeš zase ve Vaňkovce, ale bývá to docela často vybrané a slečny tam jsou dost často protivný pro změnu :)

      Vymazat
    2. Mno do Vaňkovky do Douglasu moc nechodím, mám totiž dost štěstí na ty protivy (ale to snad skoro všude). :/ :D Ale před měsícem jsem byla v Olympii a zavítala jsem tam, avšak jsem prostě slepá a Inglotu jsem si tam opravdu nevšimla. :D Ale asi to bude tím, že jsem si šla zase za svým (přítel chtěl seznámit s Chanel no. 5 :D)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)