Maybelline The Colossal Go Extreme Volume řasenka

by - 9:30

Ahoj všem!
Dneska bych se s Vámi ráda podělila o svůj názor na vylepšenou řasenku The Colossal GO Extreme Volume od Maybelline. Klasickou Colossalku mám moc ráda a byla jsem docela zvědavá na tuhle její nástupkyni. Řasenka má jiný tvar kartáčku, větší a také jeho zakončení je jiné, no uvidíte. A jak mi tahle nová řasenka vyhovuje?
Řasenka má o něco větší balení, barevně je stejné. K dostání je jak klasická, tak také voděodolná verze řasenky. Já si pořídila růžovou, tedy nevoděodolnou verzi. Obal se mi líbí, je to prostě Maybelline klasika. 
Jak můžete vidět, kartáček je větší, než u klasické Colossalky a hlavně jeho zakončení je jiné. Jsou na něm dvě vybouleniny, prý pro nabírání barvy. No nevím, jak moc se jo inovativní a funguje to, ale budeme věřit Maybelline.
Kartáček mi svou velikostí ještě vyhovuje, ale musím říct, že mnohem lépe se mi pracuje s klasickou Colossalkou, která má kartáček menší a řekla bych, že i kratší. 
Nová Colossal GO Extreme
Na můj vkus se někdy nabere té barvy i více, než bych uvítala. Používám ji už asi druhý měsíc, ne tedy pravidelně, ale začíná pomalu vysychat a rozhodně se s ní lépe pracuje. 
Klasická Colossal Volume
Co se týče efektu na řasách, je takový přirozený. Řasy mi zvýrazní a prodlouží, ale není to žádná mrkací panenka. To mi ale nevadí, protože i klasickou Colossalku jsem používala na takové to každodenní líčení. Co mi u této ale vadí je pravděpodobně jiné složení řasenky. Po nějaké době mi totiž dělá šmouhy pod obočím a to já teda řasenkám neodpouštím. Příště si určitě koupím opět klasickou Colossalku, protože mi sedí více a hlavně se nikde nerozmazává.

A co vy? Zkoušeli jste tuto novou verzi?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)