NARS Super Orgasm rozjasňovač

by - 15:43

Dneska je venku opravdu krásně, a tak si dáme i letně laděný článek. NARS mám moc ráda a tohohle krasavce mám doma už tak rok a nějak jsem na něj úplně zapomněla napsat článek a to je velká škoda, protože si to nepochybně zaslouží. Už jsem vám tu ukazovala rozjasňovač Albatros a dneska bych vám chtěla ukázat tento tekutý rozjasňovač v odstínu SuperOrgasm, který je naprosto dokonalý na léto a na opálené pokožce vypadá prostě božsky. 

Začala bych asi balením, které je tubičkové a přímo obrovské. Mám pocit, že tohle prostě do konce života nespotřebuju. Na obě tváře vám vystačí úplně pidi kapička a vůbec, ale vůbec neubývá. Obal se mi nicméně líbí, je tak akorát veliký, zavírání dobře drží, jen jak je černé, tak se trošku opatlává. 
Konzistence produktu je taková zvláštní. Je to něco mezi gelem a pastou, vždycky ho před použitím protřepu, protože mi přijde, že má občas tendenci trošku vodovatět. Balení obsahuje 30 ml produktu, což když si vezmete, je jako make-up. Klidně bych uvítala nějaké menší. Tím, že je průhledné, tak občas vypadá produkt trošku nevzhledně, ale to je jen malá vada na kráse. 
Sáhla jsem po odstínu "Super Orgasm", k dostání jsou, pokud dobře vím, ještě další tři a to tmavý Laguna, Cobacabana a Orgasm. Odstíny odpovídají jejich pudrovým kolegům.  Musím říct, že se mi odstín opravdu moc líbí a využívám ho hlavně v létě, protože na opálené tváři se lesk v těchto barevných tónech přímo vyjímá. 
Balení má malinký otvor, takže produktu vám vyteče troška, přesně tolik, kolik je potřeba. Opatrně ale, protože když člověk spěchá a mačká moc vášnivě, občas to vyprskne, jak je v lahvičce i vzduch. 
No a tady už rozjasňovač v akci v silné vrstvě. Na sluníčku je jeho lesk ještě lépe vidět a hodně těžko se to popisuje, to prostě musíte zkusit :).
V rozmazané vrstvě. Produkt se dobře nanáší, naťupkám ho na obě tváře a lehce rozmažu do ztracena. Během dne necuckovatí a drží. Raději ho ale dávám právě v létě, kdy třeba nepoužívám vůbec make-up nebo jen korektor, protože přes make-up a ještě třeba pudr má občas tendenci při aplikaci dělat hrudky a od pudru jakoby zmatní a jeho lesk nevynikne. Proto je lepší ho aplikovat rovnou na make-up a až pak lehce přepudrovat. Přes zimu raději používám pudrové rozjasňovače, které ale v létě, když se člověk ještě zpotí, tak dobře nedrží. 
Mám momentálně bílou ruku, takže barvička možná tak nevynikne, nicméně má nádherné zlaté odlesky. 
Na tu krásu asi není potřeba více slov, někdy mě baví se na něj jen koukat a zkoušet, jak hází prasátka na sluníčku.

Kupovala jsem ho v Sephoře a jeho cena se pohybuje okolo 950 Kč, nicméně bez minimálně 15 - 20 % slevy tam nikdy nic nekupuju. Vzhledem k tomu, jak zbytečně velké je to balení pro jednoho člověka si produkt klidně můžete koupit napůl nebo i s více kamarádkami dohromady. 

Používáte tekuté rozjasňovače nebo máte raději pudrové? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)