Spotřebováno - květen 2014

by - 17:44

Krásný pátek!
Dneska tu pro vás mám po delší době článek se spotřebovanými produkty. Opravdu se poslední dobou snažím nejprve dopotřebovat co mám doma rozdělané a podobně a až pak kupovat nové věci. No ne vždy to jde, ale přeci jen se mi doma hromadí prázdné obaly a to je moc dobře. Dnes tedy přehled toho, co se mi doma nahromadilo zhruba za poslední dva měsíce a jdeme na to.
Laky na vlasy používám skoro každý den, protože mám hodně rozevláté vlasy, které mají dost často tendenci elektrizovat. Taft mám moc ráda, i když mám pocit, že tenhle červený před rokem, kdy jsem ho měla naposledy tak nelepil, tentokrát už mi tak moc nevyhovoval. A dopotřebovala jsem také lak od Welly, který naopak nebyl vůbec špatný a kupovala jsem ho v nějaké akci, kdy vyšel opravdu na pár kaček. 
Stejně tak jsem konečně spotřebovala deodorant ve spreji od Bourjois. Kupovala jsem ho v akci 1+1 už někdy před rokem a ne a ne ho spotřebovat. Jinak byl moc příjemný a tak jemně voněl, i když já jsem spíše na ty kuličkové či krémové deodoranty, tak tento jsem používala hlavně o víkendech doma. Suchý šampon Batiste jsem kupovala v Londýně a vydržel mi opravdu dlouho. Je skvělý, to jsem tu zmiňovala už několikrát. Momentálně jsem si kupovala nový v Douglasu a určitě ho hodlám používat i nadále. 
Radox sprchový gel krásně voněl a nijak zvláště mi nevysušoval pleť, takže bych ho klidně doporučila, navíc jsem ho pořizovala v akci 1+1, kdy vyšel na nějaký 30 Kč ani ne. No a Johnson's Baby šampon jsem používala na mytí štětců a byl moc fajn, takže si ho určitě pořídím znovu. 
Z dekorativní kosmetiky jsem tentokrát vyřadila pouze mou oblíbenou řasenku od Maybelline Lots od Lashes. Mám ji moc ráda, ale když jsem se s ní chtěla dva dny zpět ráno nalíčit, udělala mi z řas asi tři trsy slepenců, už chudinka vyschla a zhoustla, takže je bohužel nepoužitelná. Ale rozhodně je to fajn řasenka za pár kaček a i když jsem zpočátku byla trošku skeptická k jejímu zvláštnímu kartáčku, vyhovoval mi. 

Bioderma Atoderm Nutritive jsem kupovala v únoru jako produkt měsíce a oblíbila jsem si ho natolik, že jsem si koupila hned dvě balení. Krém sám o sobě je vážně dobrý, ještě na něj chystám recenzi, ale přišlo mi, že byl straně rychle pryč a navíc ta lahvička je příšerně tvrdá, takže posledních pár zbytků byla docela fuška dostat ven. 

A Biosilk jsem zde zmiňovala taky už několikrát. Olejíček mi vyhovuje, voní mi a mé vlasy ho milují. Nic víc asi nemá cenu dodávat. 
Aussie je jen mini balení, které jsem kupovala i prázdninách v Anglii na zkoušku, když ještě nebyl u nás. Pak jsem na něj nějak zapomněla a až nedávno ho našla zapadlý v koupelně. Ještě v něm zbytek byl, takže jsem ho dopoužívala a vyhazuji. Už jsem na něj recenzi psala, voní mi a jako balzám je dobrý, jen to není zas takový zázrak, jak se o něm říká. 

Biodermu Sébium jsem dostala loni k Vánocům 1+1 a druhé balení dopotřebovala teprve teď konce března. Musím říct, že jsem netušila, že mi vydrží tak dlouho, ale jsem mile překvapena. Nyní používám růžovou, kterou jsem dostala pro změnu k letošním Vánocům a chystám na ně srovnání, protože přeci jen mi ta růžová vyhovuje trošku více. 
No a jako poslední tu mám medový krém od Fleur De Santé, který byl už zatraceně dávno v Senzaboxu, ale já měla rozdělané jiné krémy a než jsme se k němu dostala a spotřebovala ho, trvalo to dost dlouho. Krém byl fajn, žádný zázrak a zrovna moc mi nevoněl, ale hrozně se mi líbila ta pumpička a fakt, že když jsem se namazala, tak jsem pak nemusela těma upatlanýma rukama nikde nic šroubovat, to bylo fajn. 

Čokoládový peeling Luxurious jsem si dovezla z Řecka a je naprosto boží. Nádherně voní, je tak akorát hrubý, velké balení a je hutný, udělá vám na pokožce takovou pastu, krásně se roztírá a mám ho prostě moc ráda. Když jsem ho kupovala, byl v akci 1+1, takže mám doma ještě jednu tubičku a už si na něj do Řecka zase brousím zuby. 

Tak, to by bylo vše a já budu pokračovat se snaze spotřebovávat a ne hromadit doma věci. Jak jste na tom vy se "syslením" kosmetiky a podobně?

You May Also Like

1 komentářů

  1. S řasenkou od Maybellině zatím stále bojuju, spíše dělá trsy slepený, ale už ne tolik. Biosilk byl za mě příšernej.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)