Kolik stojí můj každodenní make-up?

by - 10:00

Ahojky!
Na tento článek jsem se chystala už pěkně dlouho a konečně jsem se k němu dokopala. Zaujal mě hned na několika stránkách a sama jsem si chtěla vyzkoušet, kolik vlastně stojí můj každodenní make-up. No, nakonec jsem byla docela překvapená, i když se musí brát, že i když něco stojí 1000, tak to nespotřebujete za den, ale používáte to třeba rok, dva. A kolik tedy stojí můj make-up?

Tak takhle nějak můj každodenní make-up vypadá. Protože ráda zkouším nové věci, mám většinou období pro každý produkt. V tomto článku tak bude vyjmenováno to, co momentálně nejvíce používám a ceny jsou podle toho, za co jsem to kupovala já a u něčeho ještě přibližně, protože si nejsem 100 % jistá. 
Jako první používám bázi a poslední půl rok jsem si hodně oblíbila Porefessional od Benefitu. Používám ho v okolí nosu a na bradě a funguje skvěle. CENA: 690 Kč (v akci)
Jako make-up teď používám oblíbence posledních dnů a novinku v českých drogeriích - L'oréal Nude Magique. CENA: cca 230 Kč (v akci Rossmann)
Jako bázi pod oční stíny používám mou oblíbenou Essence Colour Art's, kterou už mi bohužel zrušili, ale naštěstí mám ještě jedno balení do zásoby. CENA: cca 60 Kč.
Jak už jste si mohli všimnout v předchozím článku s červnovými oblíbenci, hodně teď sahám po Color Tattoo od Maybelline, které opravdu skvěle drží a dobře vypadají. CENA: 120 Kč
Color Tattoo pak ještě doplňuji sypkými stíny, nejčastěji asi paletkou od Sleeku On So Special!. CENA 275 Kč.
Pak přijdou na řadu korektory. Používám většinou dva. Mými oblíbenci jsou Collection Perfection, který mi bohužel dochází :(. CENA: cca 100 Kč (kupováno v Anglii)
A druhým oblíbeným korektorem je Fit Me od Maybelline. CENA: 130 Kč
Mým nejoblíbenějším pudrem je Healthy Balance od Bourjois. CENA: 250 Kč.
Používám také černou tužku na oči od Rimmelu Scandaleyes a barevné tužky od Catrice. CENA: 99 Kč a 60 Kč. Má momentálně nejoblíbenější řasenka je Rimmel Lash Accelerator. CENA: 149 Kč.
Na obočí používám set od Essence a stejně tak i průhledný gel od Essence. CENA: 60 + 60 Kč.
Poslední dobou také nejčastěji sahám po tvářence od NARS v odstínu Sin. Je to naprosto nádherný odstín. CENA 900 Kč.
A v létě je pro mě také nezbytný rozjasňovač a Albatros od NARS je dokonalý. CENA: 900 Kč. 
No a jako poslední pečuju o rty. Nejoblíbenějším produktem je pro mě máslo na rty od značky NIVEA. Kupovala jsem ho v Anglii a mrzí mě, že stále není u nás v obchodech k dostání. CENA: 112 Kč. 

Takže pokud dobře počítám, celková cena je 4 194 Kč. 

A kolik stojí váš každodenní make-up?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Jsem čekala, že to na konci bude alespoň přepočteno na jedno nalíčení. Takhle to nemám moc vypovídající hodnotu, když např. dražší produkty mohou vydržet mnohem déle enež levnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no proto jsem na začátku psala, že to nejde brát tak celkově...taková NARS tvářenka, tu mám už přes rok a pořád na ní není vidět, že je používaná :)

      Vymazat
  2. Tie maslá na pery ma strašne lákajú, ani na Slovensku sa nedajú zohnať, čo je podľa mňa obrovská škoda.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)