WISHLIST červen 2014

by - 21:58


Dneska to bude velmi rychlé. Ukážu vám, na co si dělám zálusk v poslední době a co bych si ráda výhledově pořídila či vyzkoušela. 

  • Při úklidu skříně jsem zjistila, že mám hodně tmavého oblečené, nebo naopak bílého, ale barvičky nic moc, takže bych si ráda pořídila nějaké barevné letní halenky, bohužel se mi zatím nikde nic moc nelíbilo.
  • Šaty - podobný problém, ráda bych nějaké letní, ale zatím mi nikde nepadly žádné do oka. Plánuju navštívit ještě Mohito a Promod a uvidíme. 
  • BIODERMA opalovací krémy plánuju nakoupit na dovolenou. Včera jsem si v Douglasu pořídila Clinique opalovací krém na obličeji, tak doufám, že budu spokojená.
  • INGLOT pigmenty, protože mě včera v obchodě tak uchvátily a když jsem koukala na swatche na internetu, tak příště asi neodolám no :)
  • Letní sandále - podobný problém jako s oblečením, prostě se mi nikde nic moc nelíbí.
  • MAC SkinFinish - po něm toužím už také pěkně dlouho a o prázdninách plánuju výlet do Prahy, takže bych si konečně mohla odškrtnout další položku na seznamu.
  • Kiehl's - stejně jako MAC je i Kiehl's v Praze a tohle slavné sérum bych moc ráda vyzkoušela prozatím alespoň ze vzorečku.
  • Sukně - ráda bych nějakou asi áčkovou sukni, ale opět nikde nic pěkného a když už, tak ty materiály jsou fuj.
A co si přejete nebo plánujete koupit vy?



You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)